19 Reacties
8 maanden geleden
Ik denk dat julius een gouden karakter heeft. Nu alleen nog durf om open te stellen
8 maanden geleden
Luisteren jullie de boer zoekt podcast al? Tippie! En ooh ben zo bang voor Jan, gun het hem zo!
7 maanden geleden
Reactie op Hannelore13
Ik denk dat julius een gouden karakter heeft. Nu alleen nog durf om open te ...
Dat denk ik ook. Hopelijk vindt hij iemand🙂
7 maanden geleden
Heb er weer zin in vanavond! 👨🏻🌾
Ik ben echt benieuwd, vrees inderdaad ook dat Jan zonder vrouw gaat eindigen omdat Dorien zich 2e keus zou voelen. Dat gevoel kreeg ik wel een beetje vorige aflevering. En ik zou het hem zo gunnen, zo'n lieve man is die Jan.
Ik was vorige keer echt verbaasd dat Deedry al een keuze kon maken. Die zag ik echt niet aankomen. Dacht echt dat ze nog weinig gesprekken met echt diepgang had gehad met beide mannen, maar wellicht achter de schermen gebeurd(?). Ik ben wel benieuwd hoe ze zijn nu ze met z'n 2en overblijven. Misschien komt Deedry nog wat meer los van haar verlegenheid.
En John, tja, ik krijg altijd een beetje de kriebels van die man. Ik had in eerdere afleveringen een beetje het idee dat hij in zijn hoofd een soort ideale combi aan het maken was van die 2 vrouwen die hij nu over heeft. Het jonge, flirterige van die jongere vrouw (Karin?), en het huiselijke en gebalanceerdere van Eileen. Ook door opmerkingen die hij maakte tegen Karin "oh dat leren we je nog wel" over dat ze geen huiselijk type was of iets in die trant.
7 maanden geleden
Reactie op MrsPoppie
Heb er weer zin in vanavond! 👨🏻🌾
Ik ben echt benieuwd, vrees inderdaad ...
Ik sluit mij helemaal aan bij je bericht!
Na de aflevering van vanavond vind ik ook nog steeds John een flirt en vooral toen Karin weg ging. Hij wist ook niet lekker te verwoorden dat Karin naar huis moest. Het wees al voor zich en hij gooide nog wat zout op de wonden voor mijn gevoel.
Jan is helaas toch alleen... moet wel zeggen dat Dorien hierin helemaal gelijk had hoe sneu ik het ook voor Jan vindt en hoe erg ik het hem ook gun.
Ik heb ook enorm te doen met Roel... wat moet hij eenzaam zijn en wat hoop ik toch dat Simone wel blijft...🤞🤞🤞 Of in elk geval het een kans wil geven om hem beter te leren kennen.
Julius zit er in elk geval lekker bij, beide dames lijken erg gek op hem te zijn!
Deedry keek ik ook van op en ik moet zeggen dat ik zelf soms ook wat ongemakkelijk wordt hoe ze over komt op tv. Ik hoop dat zij meer naar elkaar nog gaan toe groeien en heb wel het idee dat Roy haar die ruimte gunt.
Martijn... ja... 2 bijzondere dames en die echt voor hem strijden lijkt het wel, geen idee wie hij gaat kiezen 😅
Nu alweer zin in volgende week
7 maanden geleden
Reactie op SaJes
Ik sluit mij helemaal aan bij je bericht!
Na de aflevering van vanavond v ...
Ja echt he, Hoe John ook afscheid van Karin nam, nog steeds aan het flirten. Hij kan het gewoon niet laten ofzo.
En inderdaad arme Jan. Ik kreeg heel erg het idee dat hij gewoon echt verliefd was geworden of Karina en hij het niet van zich af kon zetten dat ze vertrokken was. Dus ik snap inderdaad dat Dorien ook is gegaan. 2e keus zijn gun je niemand.
Ik had wel echt bewondering voor Julius deze aflevering. Echt goede open gesprekken gevoerd met beide dames, terwijl hij vorige aflevering nog zo vastliep in alles. En ze zien het allebei echt nog wel zitten, zo fijn voor hem! Geen idee wie hij gaat kiezen trouwens, persoonlijk denk ik dat Myrthe beter bij hem zou passen.
Ik denk eigenlijk dat Martijn voor Marleen gaat kiezen. Kreeg het gevoel dat het constante gegrap van Ciska over zijn 'tekortkomingen' wel een beetje begon te schuren. Maargoed, daar hebben ze het natuurlijk wel samen over gehad, dus wie weet.
7 maanden geleden
Ja, arme Jan en arme Roel. Ik denk eerlijk gezegd dat Simone ook weggaat. Roel is te lief en te saai voor haar. Ze heeft al heel vaak het gevoel: wat doe ik hier?
Deedry snap ik niks van. Heel ongemakkelijk. En ik snap eerlijk gezegd ook niet wat Roy in haar ziet. Hij heeft nu 'gewonnen', maar ik denk niet dat deze ongemakkelijkheid te lang moet duren. Dat lijkt me niks voor hem.
Julius moet voor Kylie kiezen. Voelt zich daar thuis, niet te overheersend en die krijgt hem wel los. Myrthe is te onzeker over zichzelf en is diep in haar hart volgens mij helemaal niet gelukkig daar op de boerderij en komt nu wat wanhopig op mij over: lieve man, daar 'moet' ik voor gaan en ik zoek verder hard naar alle overeenkomsten terwijl die er eigenlijk niet zijn.
Ciska vind ik tof, maar was zichzelf idd wat aan het overschreeuwen. Marleen vind ik leuk en lief, maar vraag me af of dat langetermijn iets zou kunnen worden.
Tot slot John, goede keus. Karin vond ik in eerste instantie oké reageren op haar afwijzing, maar toch ook niet. Ze maakte hem vervolgens best wel zwart om zichzelf te beschermen, terwijl ze er heus wel voor was gegaan als zij mocht blijven. Ik heb nog altijd een wat naar onderbuikgevoel bij John, maar ik hoop voor Eileen dat dat onterecht is en dat hij ook langetermijn heel leuk en goed voor haar is.
7 maanden geleden
Reactie op Zjanies
Ja, arme Jan en arme Roel. Ik denk eerlijk gezegd dat Simone ook weggaat. R ...
Dit onderbuikgevoel heb ik ook al van begin af aan! Mijn man overigens ook. Wij vergelijken hem met Joe uit de serie You, en denken dat hij stiekem een seriemoordenaar is 🤣
7 maanden geleden
Ik sta versteld van Deedry, hangt heel de dag met dr handen in de zakken rond, verbergt zich in haar jas. De roomservice kwam binnen, ze zegt helemaal niks, zelfs geen bedankt. Weet zich totaal geen houding te geven. En die Roy probeert het maar goed te praten/heeft zoveel geduld. Heel ongemakkelijk om te zien.
7 maanden geleden
Reactie op Anoniem8888
Ik sta versteld van Deedry, hangt heel de dag met dr handen in de zakken ro ...
Ja, vreselijk! Gedraagt zich heel onvolwassen vind ik. Ik denk dat Roy daar snel klaar mee is en dat zou ik goed kunnen begrijpen!
Verder vind ik het wel sneu voor Kylie. Julius is toch ook echt een beetje wereldvreemd en doet vrij negatief en nonchalant. Leek het fietsen maar stom te vinden en ook op de kermis snapte hij niet dat hij een keer initiatief moest tonen. Ik snap wel dat Kylie hem toch wat had onderschat.
Ben heel blij met de keuze voor Ciska! En die pakt dus ook goed uit tot nu toe :)
En zou Jan weer contact hebben met die eerste vrouw die hij had weggestuurd van de logeerbed? Die vond ik zo goed bij hem passen! Of die vrouw van de dagdates haha, die al had gedroomd over de citytrip?
6 maanden geleden
Reactie op Hannelore13
Iemand een tip wat we nu gaan kijken op zondagavond?
Weet niet of het op zondagavond is maar de Verraders? Of het perfecte plaatje?🙂