Even off topic haha, maar wie van jullie heeft er botox en wil zn ervaring delen? Ik heb een mega dikke frons tussen mn wenkbrauwen waar ik soms echt een gespannen voorhoofd van krijg. De frons is echt bijna permanent op mn hoofd, waarschijnlijk doordat ik vaak frons en dat nu mn 'houding ' is haha maar het voelt zoveel relaxter als deze frons ontspannen is. Ik ben daarom benieuwd naar ervaringen naar meiden die soort gelijke ervaringen hebben en hier botox in hebben laten zetten.