19 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb comfortbroeken gedragen.
Dat doe ik zo ie zo altijd al.
van comfortbroeken.nl maar geen idee of die lang genoeg zijn voor je.
Met mijn 1.62 zijn ze veel te lang
De taille is wel echt hoog en ze rekken super mee als je die zonder zakken neemt
Met zakken knappen eraf die rekken niet zo ver mee.
En ze zijn maar 13euro
4 jaar geleden
De broeken van h en m hebben wel een hoge taille maar zelfs de laatste weken werden die met mijn mega buik te laag. Niet de super Skinny jeans nemen, die krijg je aan het einde niet meer uit ;)
Je moet idd echt zoeken naar die hele hoge banden, niet naar die halve zoals bij Prénatal. Die zakken constant af.
4 jaar geleden
Reactie op BodineM
Klinkt goed, helaas geen lengte details op de site.
Zou je de binnenbeen le ...
Wil ik best doen vanavond.
Maar ik heb een grotere maat geen idee of er verschil zit in lengte dan.
4 jaar geleden
Ik durf niet te zeggen hoe het met de beenlengte zit, maar de broeken van de Lidl hebben wel hoge buikbanden. Die vond ik daardoor erg fijn zitten
4 jaar geleden
Ik ben 1.83 en heb gewoond in de broeken van love2wait. Waren precies lang genoeg en ik vond ze heerlijk zitten
4 jaar geleden
Ik ben 1.83 en heb gewoond in de broeken van love2wait. Waren precies lang ...
Ik heb ook die van love2wait en die zijn bij mij in mijn eigen maat veel te lang met mijn 1.64 (en dat heb ik normaal nooit), dus die vallen lang 😅😅 ik vind ze ook wat hoger en daardoor juist minder fijn, maar als dat is wat je zoekt dan is het een kanshebber!
4 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem! Lengtemaat 34, maar de taille is zo laag dat dit niet fijn is. Ik draag nu voornamelijk flared pants. Die gaan sowieso goed in combinatie met lange benen :)
4 jaar geleden
Reactie op BodineM
Bedankt allemaal voor de tips!!
De binnenbeen lengte van de comfortbroeken is 78cm.
4 jaar geleden
Reactie op BodineM
Gisteren meteen online opzoek gegaan. Ben uitgekomen op de broeken van love ...
Super dat het gelukt is!