15 Reacties

2 jaar geleden

Wij vonden de gepersonaliseerde cadeautjes heel leuk (wijn, paspoort hoesjes, beschilderde oester, borrelplank). Je zou het ook kunnen vragen, aangezien je een flink bedrag wilt uitgeven?

2 jaar geleden

Wij hadden ook zoiets te besteden en hadden toen een live schilderij laten maken op de bruiloft door een kunstenaar.. maar kan mezelf voorstellen dat zoiets in Italië moeilijker te zoeken is.. kado werd wel heel leuk ontvangen!!!

2 jaar geleden

Ik zou nooooit zo’n duur cadeau zelf verzinnen. Straks vinden ze het niks, hebben ze het al, willen ze het niet, en dan ben jij zoveel geld achter de wagen. Geld is in dat geval toch echt wel het handigst, maar wellicht niet het leukst. Dan zou ik toch vragen of er nog wensen zijn voor dat bedrag, dan is het misschien geen verrassing maar dan is wel iedereen blij!!

2 jaar geleden

Voor dit bedrag zou ik zeker even vragen (bijv aan de ceremoniemeester) of er nog wensen zijn, zo kregen wij van naaste familie een grote le creuset braadpan 😊, in de grootte en kleur die we zelf hadden uitgekozen

2 jaar geleden

Oeh dit zou ik ook echt wel overleggen! Zonde als je van zo'n groot bedrag iets koopt wat ze niet gaan gebruiken.

2 jaar geleden

Reactie op JurkjesJamie

Voor dit bedrag zou ik zeker even vragen (bijv aan de ceremoniemeester) of ...
Dat is wel echt een 🤤❤️ cadeau, maar je moet wel van koken houden dan 😂 Goede tip om naar de ceremoniemeester te gaan inderdaad!

2 jaar geleden

Dat is wel echt een 🤤❤️ cadeau, maar je moet wel van koken houden dan 😂 G ...
Ja we zijn er nog steeds heel blij mee, zeker omdat het helemaal naar ons wens is ☺️

2 jaar geleden

Een pasta machine, wellicht kan je die laten graveren. Misschien met mooi pasta servies erbij. Moeten ze wel van pasta houden 😅 maar pasta wel bij de locatie

2 jaar geleden

Voor zo'n bedrag zou ik het echt aan het bruidspaar of de ceremoniemeester vragen. Zonde als je iets geeft wat niet gebruikt wordt.

2 jaar geleden

Een leuk weekend weg in een luxe hotel

2 jaar geleden

Je zou het geld gewoon als geld kunnen geven, maar dat je de biljetten vouwt en er zo een leuk cadeau van maakt. Vrienden van ons hebben dit eens gedaan, als je het op internet opzoekt komt je wel leuke ideeën tegen!

2 jaar geleden

Reactie op auri489

Je zou het geld gewoon als geld kunnen geven, maar dat je de biljetten vouw ...
Zoiets is nog leuk gedaan en helemaal in thema!

2 jaar geleden

Reactie op LiefsEva

Wij hadden ook zoiets te besteden en hadden toen een live schilderij laten ...
Jaaa super leuk! Ben ik ook mee bezig geweest. Maar 1 persoon gevonden daar in de buurt voor €1700 klein schilderij 🙈

2 jaar geleden

Ik ben zelf de ceremoniemeester. En het is zo (bedoel het niet verwend) dat ze geld genoeg hebben dus uiteraard zijn ze daar blij mee maar vindt het dan beetje afgezaagd. Zelf kregen we van hun een ballonvaart cadeau. Dus wij zitten meer aan een uitje ofzo te denken (ook omdat ze alles al hebben?)

2 jaar geleden

Reactie op rjv1997

Ik ben zelf de ceremoniemeester. En het is zo (bedoel het niet verwend) dat ...
Oh helemaal ideaal! Dan kan je het gewoon vragen in de categorie "wat als mensen om cadeausuggesties vragen?". Een ceremoniemeester hoort daar tóch over op de hoogte te zijn ^^ Als je het echt niet wil vragen ken jij ze toch beter dan wij. Hebben ze hobbies? Als ze op huwelijksreis gaan kan je misschien daar een activiteit voor ze regelen? Rondvlucht, boottocht, wellness, skydive, wat maar bij ze past.