15 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Satori
Wat leuk! Ik heb geen tips maar wij willen dit volgend jaar ook gaan doen. ...
Zal ik doen! Wij hebben een 6 persoons camper(schoonouders gaan ook mee).
2 jaar geleden
Heel tof! Wij hebben dit onlangs met onze toen 1 jarige gedaan!
Heel erg goed bevallen.
Wij hebben autostoeltje bij het hotel laten leveren, dit zodat we de volgende dag met uber makkelijk camper op konden gaan halen.
Als je bij cruise america boekt vantevoren echt bellen om tijd af te spreken om je camper op te halen! Anders kan het zijn dat je lang moet wachten op je beurt!
Onze kleine sliep tijdens het rijden overdag vaak haar lange slaapje. En dan tijdens activiteit een kort slaapje. Snachts was prima (al sliep zij alleen achterin compartiment en wij boven bestuurdersstoel).
Neem voldoende wisselende kleren mee. Temperatuurverschillen kunnen snachts erg groot zijn hebben wij ontdekt :-)
2 jaar geleden
Reactie op Satori
Wauw, heel gaaf! Welke route doen jullie?
We doen een rondje Los Angeles-Joshua tree-yosemite-san fransisco-via de kust terug naar Los Angeles. Expres las Vegas en grand canyon over geslagen, zodat we meer tijd hebben voor de nationale parken. (Lange stukken rijden naar grand canyon en las Vegas)
2 jaar geleden
Reactie op eenhoorn1994
Heel tof! Wij hebben dit onlangs met onze toen 1 jarige gedaan!
Heel erg g ...
Thanks! Wij nemen een autostoeltje mee!
We hebben inderdaad bij cruise America de early pick up gereserveerd.
Ik denk dat we ook voor die slaap optie gaan.. anders lekker tussen ons in :)
Bedankt voor je tips!
VRIEND
2 jaar geleden
Wij zijn nu 3 weken weg met de camper naar Amerika en Canada. Onze dochter is 19 maanden. Gaat super! Zat snel in het goede ritme. Alleen de eerste nacht een uurtje lopen spoken. Onze camper heeft boven de bestuurderskant zo'n hoogbed met een net. Daar slaapt ze in een Deryan tentje, ideaal. We hebben wel thuis geoefend met het Deryan tentje want eerst vond ze het 3x niks. 😂
2 jaar geleden
Reactie op Lisaabc
Wij zijn nu 3 weken weg met de camper naar Amerika en Canada. Onze dochter ...
Wauw gaaf! Zat er in de camper als zo’n netje?
2 jaar geleden
Wij hebben dat vorig jaar 4 weken gedaan. Was super leuke ervaring. Met toen 2.5 jarige en baby van 10 weken.
De jet lag op de heenweg was wel even pittig. Ze waren middernacht klaar wakker. Dus eerste dagen rustig aan gedaan.
Helaas had onze camper geen driepunts gordels waardoor we met spanbanden de stoeltjes extra vast hebben gezet.
Qua slapen sliep de peuter boven de bestuurdersstoel. Het netje was bij ons kapot maar we hadden een opblaasbaar uitval bescherming ding dat werkte top. Het kan in bepaalde nationale parken behoorlijk koud zijn in de nacht dus extra warme kleding meenemen is handig.
Voor de lange ritten of overprikkeling hadden we een Bluetooth headset waar de peuter zijn lievelingsmuziek of kinder verhalen op mocht luisteren.
2 jaar geleden
Hoiii wij zijn nu al bijna 3 weken op vakantie met onze zoon in de camper! Wij hebben dat deryan tentje mee maar we hebben die eigenlijk nog niet gebruikt. Ik leg hem gewoon in het grote bed en dan gaat hij slapen. Ik was er eigenlijk verbaasd over hoe goed dat gaat, aangezien hij thuis nog in een ledikant ligt.
Het is echt heeeeeel leuk vind ik deze leeftijd op vakantie met de camper! Heel veel plezier!
2 jaar geleden
Wij hebben trouwens een opklapbare campingstoel voor een kind gekocht zodat hij aan tafel kan zitten. Verder een bal mee en verder niks echt qua speelgoed. Hele dag buiten! Echt heerlijk
vorig jaar
Reactie op maaikeiszwanger
We doen een rondje Los Angeles-Joshua tree-yosemite-san fransisco-via de ku ...
Hoi, hoe is de reis bevallen? Ik ben benieuwd of je tips hebt. Wij gaan in de zomer een rondreis doen met camper in Canada, ons zoontje is dan ongeveer 1,5 jaar! Een camper - sowieso kamperen - is nieuw voor ons. Campingplekken zijn al wel geregeld! Groetjes
vorig jaar
Reactie op MG10
Hoi, hoe is de reis bevallen? Ik ben benieuwd of je tips hebt. Wij gaan in ...
Hi! De reis is super goed gegaan! We hadden een eigen autostoeltje mee in het ruim, zodat we die niet daar hoefde te huren/kopen. Vliegen ging ook goed, schermtijd tot de max dat wel, ook hadden we een eigen tablet mee(gebruiken we thuis nooit). Wel had ze een eigen stoel. Jetlag was wat pittig maar ook dat ging weer over. Heel veel go with The flow, dat is de beste tip. Onze dochter had echt niet veel nodig, lekker buiten spelen hele dag! Wij vonden de draagzak ook prettig voor kleine wandelingen. Wij zouden het zo weer doen!! Heel veel plezier.