8 Reacties

vorig jaar

Ik heb deze nieuw gekocht en ook opgezocht en gevraagd of hier stoeltjes op kunnen. Dit is gewoon mogelijk :)

vorig jaar

Aah top! Ook achter ?

vorig jaar

Hoi! Wij hebben zowel de transport (elektrische) als de family editie. Mijn man wilt graag op de transport nu ook een babyzitje. Ik ben vrij lang 176 en vraag me af of dit goed past. Ik ben bang dat ik met wijde benen moet fietsen of tegen het stoeltje aan ga komen met mijn benen. Bij de familiy editie heb ik dit totaal niet. Daar het frame dus iets langer is.

vorig jaar

Er kunnen overigens 2 stoeltjes op.

vorig jaar

Bij mijn 1e kindje had ik de "gewone" cortina U4 transporter en kindje voor op. Ging prima! Nu heb ik wel d'r cortina U4 transport mamafiets, maar dat kwam meer doordat de kleur die ik perse wou alleen nog leverbaar was in de mama fiets. Ik merk tussen beide fietsen geen verschil i.c.m. kindjes.

vorig jaar

Reactie op LittleStar16

Bij mijn 1e kindje had ik de "gewone" cortina U4 transporter en kindje voor ...
Ik ben overigens 1,70m ben met het gewone model nooit tegen het stoeltje aangekomen tijdens het fietsen. Voor-en achter kunnen gewoon zitjes op.

vorig jaar

Reactie op natasjam

Hoi! Wij hebben zowel de transport (elektrische) als de family editie. Mi ...
Ik ben zelf maar 160. Dus zal niet tegen dat probleem aanlopen. Maar top. Koop ik de gewone eu4. Scheelt toch weer een paar honderd euro.

vorig jaar

Bij de Family is idd het frame groter als in meer ruimte tussen zadel en stuur en het stuur is breder.