10 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje had het vorige maand was 4 maanden. 2/3 dagen ernstige koorts daarna was het voorbij. Wij als ouders duurde herstel een week. Ik heb zet pil gegeven.

één jaar geleden

Heb je al zetpillen gebruikt?

één jaar geleden

Nee nog niks gebruikt wist niet of dat al mocht.

één jaar geleden

Reactie op dolfmoos

Nee nog niks gebruikt wist niet of dat al mocht.
Vanaf 3 mnd mag je een zetpil geven. Zeker doen met die koorts!

één jaar geleden

Reactie op dolfmoos

Nee nog niks gebruikt wist niet of dat al mocht.
Ja mag hoor bij vaccinatie heb ik ook zet pil gebruikt. Wel natuurlijk kinder pillen

één jaar geleden

Reactie op dolfmoos

Nee nog niks gebruikt wist niet of dat al mocht.
Speciale baby Zetpillen en even goed de bijsluiter lezen hoe vaak je er eentje mag geven.

één jaar geleden

Oké top,. dan ga ik dat geven aan hem

één jaar geleden

Hier had ze ook corona, ze was gewoon ziek en hangerig... sliep veel. Eigenlijk niets anders dan een gewoon griepje. Paracetamol en als ze ook echt snotterig zijn een gesneden uitje op de kamer. Of luuf smeren maar daar moet je ff bij kijken vanaf hoe oud je dat mag gebruiken. En hebben ze last van de keel dan kan je vsm hoestdrankje grven. Succes! Hoop dat hij snel opknapt!

één jaar geleden

Mijn zoontje had het bij 5 weken al helaas….gelukkig had hij niet meer dan een verkoudheid maar wel gewoon een zetpil gegeven, dus gewoon lekker doen hoor!

één jaar geleden

Niet schrikken aan temperatuur bij baby kan het erg snel omhoog gaan. Mijn zoontje had ook 40 graden koorts. Daalde iets met zetpil. Ik legde met dekentje op de bank viel die soms in slaap. Was die wel bij ons.