132 Reacties

7 maanden geleden

Ik ga slecht op Rien z'n ge-lieverd 😩

7 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Ik denk dat hij denkt dat het publiek sympathie voor haar heeft omdat ze ni ...
Jaaa dit idee had ik ook 😇

7 maanden geleden

Ik had dit topic opgezocht om commentaar te lezen over Beate. Walgelijk hoe ze op die tafel ging zitten tijdens de cocktail party😂

7 maanden geleden

Reactie op zonaanbidder

Ik had dit topic opgezocht om commentaar te lezen over Beate. Walgelijk hoe ...
Maar ook hoe ze heel eng vanaf een afstand hem in de gaten stond te houden nadat ze hem een drankje had ingeschonken 🤣 Vind haar aan de ene kant ook wel weer echt grappig en mooi dat ze zegt wat ze denkt

7 maanden geleden

Reactie op aardbeienbanaan

Haha die zal niet voor Roos gaan dan, toch 😅😅
Toch een roos voor roos 😄

7 maanden geleden

Waarom heeft Paul zich geschoren? Wat een babyfase, vind ik er niet uitzien! Ik weet niet zo goed wat ik van Paul moet vinden, not my cup of tea Rien vond ik in het begin ook niets mede door zijn lange haar, maar ik vind Rien nu wel leuk! Maar z’n haar nog steeds niet 😬

7 maanden geleden

Rien en Femke zijn leuk! Toch?

6 maanden geleden

Reactie op Mapano

Yes vind ik wel. Gek genoeg al voorgevoel in eerste aflevering dat zij in de top 3 zal eindigen van hem,

6 maanden geleden

Lijkt t in de vooruitblik dat Paul gaat zoenen met ‘ de stoot ‘ zoals hij dat noemde? 😅

6 maanden geleden

Reactie op Mapano

Leuk? Kan Femke überhaupt lachen? (Lol) 😛

6 maanden geleden

Reactie op DvR00

Leuk? Kan Femke überhaupt lachen? (Lol) 😛
Hahah ja ik vind haar ook zo serieus ofzo. Maar volgens mij heeft ze botox in de frons en voorhoofd waardoor ze minder enthousiast kijkt bij het lachen haha. Ik vind zelf

6 maanden geleden

Ik vond op voorhand Paul een knappe man maar ben totaal afgeknapt! Rien is totaal niet mijn type qua looks en leven maar vind hem juist wel verrassend! Zelf vind ik Josefien een leuke meid! En Beate, krijgt veel “haat” over haar heen maar ik vind het wel knap hoe ze zichzelf blijft en lak heeft wat andere er van vinden

6 maanden geleden

Reactie op CocoMup

Lijkt t in de vooruitblik dat Paul gaat zoenen met ‘ de stoot ‘ zoals hij d ...
Jaaaa dat dacht ik dus ook. Best lullig want eerst noem je haar alleen knap en je weet niet wat er verder in zit... En een dag later lig je te bekken in de zee 🤔 overigens vind ik haar niet super knap, ze is absoluut niet lelijk maar er zijn dames die ik knapper vind in de groep

6 maanden geleden

Reactie op wondertje_1989

Hahah ja ik vind haar ook zo serieus ofzo. Maar volgens mij heeft ze botox ...
Haha ja nu je het zegt 🤔

6 maanden geleden

Ben ik de enige die beide mannen helemaal niks vind? Ik zie alleen maar rode vlaggen overal bij hun allebei. Is het jullie ook al opgevallen, dat ze voornamelijk dingen zeggen over het uiterlijk van de meiden? En of ze lekker klikken samen? Maar dat er weinig tot niets over het karakter of de interesses van de vrouwen gaat?

6 maanden geleden

Reactie op BerMG

Ben ik de enige die beide mannen helemaal niks vind? Ik zie alleen maar rod ...
Eens! Ik vind ze ook niet leuk. Paul stelt vragen en als hij vragen terug krijgt gaat hij sarcastisch antwoorden. Leuk gesprek zo. Rien vindt qua innerlijk leuker maar is mijn type niet. Maar ik blijf wel lekker kijken haha!

6 maanden geleden

Reactie op BerMG

Ben ik de enige die beide mannen helemaal niks vind? Ik zie alleen maar rod ...
Ik kan me hier ook helemaal in vinden.. 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Rainbowlove

Ik ga slecht op Rien z'n ge-lieverd 😩
Stiekem weten we allemaal toch wel dat mannen die alle vrouwen ‘lieverd’ noemen, de mannen zijn die niet de moeite doen om de echte namen te onthouden van vrouwen. En er zo mee weg komen 😅

6 maanden geleden

Reactie op bloem1988

Eens! Ik vind ze ook niet leuk. Paul stelt vragen en als hij vragen terug ...
Nou inderdaad! Dat sarcasme steeds, af en toe is dat wel leuk maar hij doet het echt te vaak haha

6 maanden geleden

Is er al een Rowan fanclub? Voor die leuke lieve lerares moet toch gewoon een toffe vent te vinden zijn?