132 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op BerMG
Is er al een Rowan fanclub? Voor die leuke lieve lerares moet toch gewoon e ...
Jammer dat ze geen roos heeft gekregen inderdaad. Vorige keer bij allebei nog als eerst en nu is er dan niks meer ofzo..
6 maanden geleden
Ik ben ook helemaal op Paul afgeknapt. Hij leek me de eerste aflevering nog zo leuk. Vooral na dat gesprek met Noor. Totaal niet sympathiek.
Rien is heel lief met Femke. Soms komt hij oppervlakking over, ook weer na die date met Milan en haar topje. Misschien hebben ze het andere dat hij heeft gezegd gewoon niet uitgezonden. Dat hoop ik dan maar.
6 maanden geleden
Wel lullig hoe Shalini eruit ging en vooral dat Paul dan die regel tekst precies bij Oelinda zei, terwijl Shalini en hij elkaar minder hadden gesproken.
Ik vrees dat Isabel er ook op zo’n manier uit zal gaan.
Denk dat t bijna zeker is bij Rien dat Femke gaat winnen. Heel misschien Milan, maar denk dat de kaarten al geschud zijn.
Bij Paul heb ik t idee dat het nog wat meer kanten op kan, maar als ik nu geld moet inzetten, is t toch op Josephine
6 maanden geleden
Reactie op BerMG
Is er al een Rowan fanclub? Voor die leuke lieve lerares moet toch gewoon e ...
Ik zit in elk geval in haar fanclub! Wat een lieve, leuke, enthousiaste vrouw zeg! 🥰 Als iedereen zo was, dan zag de wereld er vast een stuk mooier uit. Ik was zo verbaasd dat ze geen roos kreeg! Ik had niet verwacht dat 1 van de bachelors met haar naar huis zou gaan, daar is ze te lief voor, maar had zeker niet zien aankomen dat ze er nu uit zou gaan kort na het bijzondere gesprek met Paul.
6 maanden geleden
Reactie op 9gag
Wel lullig hoe Shalini eruit ging en vooral dat Paul dan die regel tekst pr ...
Helemaal eens! Rien & Femke en Paul & Josephine! ❤️
Shalini was beledigd maar ik vind ook dat zij zichzelf veel te weinig heeft laten zien. Dat vind ik ook van Isabel. Als je daar bent kun je ook op de bachelor afstappen en zeggen dat je graag even wil kletsen.
6 maanden geleden
Reactie op MomofAandJ
Helemaal eens! Rien & Femke en Paul & Josephine! ❤️
Shalini was be ...
Nou idd. Ik vind dat Shalini zich nogal voorschut zette eigenlijk, ze had de eer aan zichzelf moeten houden.
Als het tussen hun echte liefde zou zijn dan zou ze voor hem wel wat meer zijn opgevallen denk ik dan 🙈
6 maanden geleden
Reactie op BerMG
Misschien een gemene vraag maar; we weten dat al deze meiden gecast zijn.
...
Ik vind Femke heel leuk maar zou me niks verbazen als ze daarom heeft meegedaan, om der bikinilijn te promoten. En ze woont nog in Bali zag ik dus hoe serieus ben je dan vraag ik me af😅