132 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op BerMG
Is er al een Rowan fanclub? Voor die leuke lieve lerares moet toch gewoon e ...
Eens! Wat een lief en mooi mens
6 maanden geleden
Wát een saaie aflevering vandaag.. ik vind beide heren ook echt zooo stom. Maar houd echt van dit soort programma’s. Je moet wel echt heeeul graag sponsor deals en faam willen als je hieraan meedoet denk ik altijd want het lijkt me zó ongemakkelijk om in deze setting te daten 🤭🫣.
Vind het wel oprecht leuk gedaan dat er twee bachelors zijn, geeft toch meer dynamiek.
6 maanden geleden
Ik vind het juist een leuk seizoen! Geeft wel een extraatje dat het er 2 zijn. Ook leuk dat het eens geen BNers zijn.
6 maanden geleden
Ik vind het ook heel bizar dat Paul nog even rustig een maand op een eiland een realityprogramma gaat zitten opnemen terwijl hij pas heeft gehoord dat zijn moeder terminaal is en nog maar kort te leven heeft. Tenminste, zo begreep ik het? Het lijkt wel of dat voor die meiden geen mega afknapper is terwijl ik vind dit echt LEIP
6 maanden geleden
Ben ik de enige die vind dat Yvonne en Oelinda een beetje mean girls zijn? Vooral Yvonne. De manier waarop zij reageerden op de kus tussen Paul en Eline was onaardig. Tuurlijk is die kus gebaseerd op een leuke date. Jaloezie.. Ik vind ook dat Oelinda echt everdreven reageerde toen haar date door Roos werd afgepakt. Huilen om een man met wie je nog niet eens een lange een op een date hebt gehad.
Paul, maar ook sommigen van zijn dames, ik vind er niks aan..
Rien en Femke zijn wel cute.
6 maanden geleden
Reactie op Naatje3
Ben ik de enige die vind dat Yvonne en Oelinda een beetje mean girls zijn? ...
En vooral dat dreigen van “ooooh ik ga naar huis, dit is een teken”.
Probeerde ze daardoor haar date terug te krijgen? Ik vond het ook ontzettend overdreven.
Vond Rien op het begin maar niks maar vind hem elke aflevering leuker worden, Paul juist elke aflevering minder.
Hoop voor Milan, wat een leuke meid!
Ooh en Josephine, knap is ze maar mijn god, de manier hoe zij de R uitspreekt; ewwwrrrr. Ik kan er bijna niet meer naar luisteren 🤢 Maar eigenlijk doen ze dit allemaal wel maar zij is wel heel erg hiermee 😆
Verder heerlijke televisie 👍🏼
6 maanden geleden
Wacht maar ff tot vanavond met mijn mening geven over deze aflevering... heb best wat vragen 😅
6 maanden geleden
Het leek wel alsof Paul bijna moest huilen bij de rozen ceremonie haha, hij had het zichtbaar moeilijk.
Ben ook heel benieuwd wat Rien tegen Paul gaat zeggen.
Kan mezelf niet voorstellen dat Rien voor iemand anders dan Femke gaat kiezen. Zie het met de andere meiden niet echt werken. Jullie?
Bij Paul totaal geen idee. Heb het idee bij hem, wie het mag worden, dat het niet lang stand blijft.