68 Reacties

2 maanden geleden

Yes 🙋🏼‍♀️ Lijkt me wel leuk met onbekenden! Met BN’ers heb je bijna altijd dat er een aantal elkaar al kennen. Dan weet je ook al hoe iemand normaal reageert en of dat nu afwijkt. Dat is nu niet, dus ben daar wel benieuwd naar! Qua kandidaten moet ik echt hard lachen om die Jannie. Een coach die coaches coacht met kleurenkaarten? Echt, veeg me op, wat een onzin 😂 Of die vrouw die ‘aan haar aqua’ voelt dat iemand verrader is? 😅 Ben wel benieuwd naar die rechercheur en psycholoog die allebei (heel slim!) niet hebben verteld wat hun beroep is. Denk overigens dat Ebru het niet lang volhoudt als verrader. Ze is nu al teveel aanwezig en praat erg veel over zichzelf en verdedigt zichzelf te fanatiek (mijns inziens niet iets wat een getrouwe zou doen).

2 maanden geleden

oehh! ik heb videoland al een tijdje niet mee gebruikt, wilde net opzeggen😅 ik ga vanavond meteen kijken!:)

2 maanden geleden

Reactie op Nien Ke

oehh! ik heb videoland al een tijdje niet mee gebruikt, wilde net opzeggen� ...
Volgens mij komt het ook elke vrijdagavond op tv? Wij hadden het opgenomen en gisteren teruggekeken.

2 maanden geleden

Reactie op Hnvd

Yes 🙋🏼‍♀️ Lijkt me wel leuk met onbekenden! Met BN’ers heb je bijna alti ...
Ik kan me hier wel in vinden, maar ik heb wel het vermoeden dat Jannie al vermoord gaat worden? Ebru moet inderdaad opletten met haar aanpak, althans hoe ze het over laten komen op tv..

2 maanden geleden

Ik vind Julian tot nu toe wel als een sympathieke gast overkomen. Verder ben ik wel benieuwd wat de rol gaat zijn van de 4 mensen die geen sleutel hebben gevonden.

2 maanden geleden

En prima dat het zonder BN'ers is, de helft van de BN'ers kende ik toch niet. Ik vind het leuk voor deze groep dat ze deel kunnen nemen aan het spel en we leren ze vanzelf wel kennen he 😄

2 maanden geleden

Jaaaa ik heb ook gekeken! Heel fijn zonder BN'ers (hoewel, sommigen denken volgens mij BN'er te kunnen worden met dit programma en willen dat iets te graag haha). Maar goed, nu de eerste 2 afleveringen gezien (mocht jij dat niet hebben, SPOILER ALERT!). Mijn analyse tot dusver (nogmaals SPOILER ALERT): - Ik denk inderdaad dat Ebru niet zo'n goede verrader is. Ik vind haar ook vrij vervelend als persoon. Heel fel en dan weer poeslief. En telkens dat onnodig Engels taalgebruik tussendoor.. Zou er niet zo rouwig om zijn, als ze haar verbannen volgende week! - Ik vind Tom en Ihsane wel echt goede verraders. Gun echt dat ze ver komen. - Qua kandidaten, gun ik het Vincent en Kathelijn op dit moment denk ik het meest om ver te komen. Vind dat wel prettige personen. - Ik vind die bitchfight tussen Kim en Claire echt grappig. Maar ik ben wel Team Claire. Bij die laatste aflevering ook weer, moesten ze twee mensen kiezen in wiens lot ze in hun handen toevertrouwden. Kim zat zich duidelijk op te werpen en Jannie vroeg haar dus terecht (recht op de man af): wil jij het graag zijn Kim? En toen gaf ze zo'n nonchalant antwoord zo van 'oh ja, opzich, kan wel'. Nee meid.. heb dan ook de ballen om te zeggen dat je het keigraag wil zijn ... En heel de tijd die haat tegen Claire. Je kan er maar druk mee zijn..

2 maanden geleden

Volgen mensen dit nog ? Wel een bijzondere aflevering vandaag. Dat die afgevallen mensen ineens zomaar weer terug zijn! Verder vind ik dat er veel schapen bij de getrouwen zitten .. wel jammer !

2 maanden geleden

Reactie op Anoball

Volgen mensen dit nog ? Wel een bijzondere aflevering vandaag. Dat die afge ...
Ja! Vond deze aflevering zonde Zonde dat die 4 terug zijn en op de dodenlijst stonden. Beetje een verspilde moord in mijn ogen Gaat 1 van hen nog een verrader worden of zo? Anders zit je er voor spek en bonen

2 maanden geleden

Ja mijn man en ik zijn groot fan!

2 maanden geleden

Ik snapte niet zo goed dat er een dodenlijst was en dat ze daarom niemand mochten vermoorden, en de volgende nacht mochten ze iemand van de dodenlijst vermoorden… ofwel 1 moord in 2 nachten, zeg dan gewoon “vannacht wordt er niet gemoord” ofzo Maar goed, ik ben altijd team verraders, dus vind het wel leuk dat het redelijk goed lijkt te gaan voor ze :) vind het wel irritant dat die 4 nu terug zijn, dat had van mij niet gehoeven.

2 maanden geleden

Hoi, Is dat het idee van de dodenlijst? Dat ze dus weer terugkeren? Pfff ☹️ zag dat Tom volgende week in de gevaren zone zit. Hoop dat hij nog erin blijft hangen. Ben erg benieuwd!

2 maanden geleden

Reactie op Anoball

Volgen mensen dit nog ? Wel een bijzondere aflevering vandaag. Dat die afge ...
Bij de UK versie was dit ook het geval dat mensen die voorafgaand aan het spel al waren afgevallen na een paar afleveringen weer terug kwamen. Kan wel gevaarlijk zijn voor de verraders! Die nieuwe mensen kijken dan toch met een frisse blik tijdens de ronde tafel en zijn nog wat een buitenstaander. Die zien eerder verdachte/rare reacties dan mensen die al helemaal in het spel zitten.

2 maanden geleden

Ik vind het leuker met onbekende Nederlanders. Kim vind ik heftig. Jannie ook. Ebru vind ik een leuke verrader.

één maand geleden

Reactie op Hnvd

Bij de UK versie was dit ook het geval dat mensen die voorafgaand aan het s ...
Dit viel mij ook op idd, ik vind Mohamed echt scherp, die merkt echt goeie dingen op. Kim vind ik idd ook heftig, met haar ‘vriendin’ en ‘blabla chocoladevla’ tegen Kathelijn. Typisch een reactie van een kat in het nauw als in iemand die niet tegen kritiek kan.

één maand geleden

Zijn julllie team getrouwe ❤️ of team verraders 💙? Ik ben team getrouwe ❤️

één maand geleden

Team verraders eigenlijk altijd wel. Behalve toen met de broertjes Huisman, wat waren dat irritante kutgastjes. Toen was ik wel voor de getrouwen.

één maand geleden

Ik deze keer ook wel team verraders. Hoop dat Tom en Ihsane ver komen. Vind dat echt toppers ! Ebru opzich ook wel, alleen dat onnodig Engels taalgebruik de hele tijd 🤯 meine Gute!

één maand geleden

Reactie op 9gag

Ik deze keer ook wel team verraders. Hoop dat Tom en Ihsane ver komen. Vind ...
Onnodig Duits taalgebruik 😜

één maand geleden

Reactie op Myvon

Onnodig Duits taalgebruik 😜
.