185 Reacties

3 maanden geleden

Net aangekomen en nu al een mooie polaroid🥰 We maken er een mooie dag van, gaan lekker nog de laatste aankopen doen en wensen de andere mama's (to be) veel plezier😊 #Negenmaandenbeurs

3 maanden geleden

Samen zwanger en naar de negenmaandenbeurs 💕

3 maanden geleden

Super leuk dit!! 🥰

3 maanden geleden

Was weer super leuk op de 9 maanden beurs! Ik zou graag shop te goed winnen voor onze kleine meid die op komst is🩷

3 maanden geleden

Samen zwanger met m’n schoonzus 🩷 en er zit maar 1 maandje tussen onze uitrekendatum! Zo bijzonder en dan extra leuk om zo een foto te hebben en een kans te maken met deze winactie

3 maanden geleden

Extra bijzonder om samen met de schoonzus hier te staan. 4 weken na elkaar uitgerekend! ❤️

3 maanden geleden

Ik had hem al in een andere groep per ongeluk geplaatst. Volgens mij waren wij de eerste die op de foto mochten, stonden 09.58 uur te springen om op de foto te mogen! Na het verlies van mijn dochtertje vorig jaar, was deze editie 9 maandenbeurs extra bijzonder. Kijk zo enorm uit naar de komst van onze dochter over 6 weken!!🥰 Het winnen van de geboortekaartjes zou echt de kers op de taart zijn🍒❤️❤️

3 maanden geleden

Samen met mn moeder naar de 9 maandenbeurs, we kunnen niet wachten op de kleine jongen🩵 shop te goed is daarom meer dan welkom!

3 maanden geleden

Was super leuk🩷

3 maanden geleden

Inmiddels weer thuis van de negenmaandenbeurs. Wat een ervaring en hoe leuk om dit samen met je oud-collegaatje mee te maken. 3 weken na elkaar uitgerekend🩷🩷

3 maanden geleden

Hele gezellige moeder dochter date gehad vandaag bij de 9 maanden beurs. Nu moe maar voldaan naar huis😊

3 maanden geleden

Zo leuk! 😊

3 maanden geleden

Hele leuke dag gehad met mijn moeder en oma in spé. 💜

3 maanden geleden

Geweldige dag gehad met mijn lieve zusje❤️. Super blij met deze foto als aandenken. Dankjewel 24baby😘

3 maanden geleden

Heerlijke moeder dochter dag gehad op de negenmaandenbeurs!

3 maanden geleden

Vandaag een super gezellige dag gehad op de negenmaandenbeurs samen met mijn zus!❤️ Lopend op alle dagen toch nog een gezellig uitje gehad🤰🥰. Het zou geweldig zijn om geboorte kaartjes te winnen bij Kaartje2go💙🧸💌🍀 Bedankt voor het leuke aandenken.📸

3 maanden geleden

Nu zijn we er dus echt volop ingedoken: parents 2 be 😄

3 maanden geleden

Heerlijke middag gehad met een zwangere vriendin 🥰🥳

3 maanden geleden

Zo leuke dag gehad vandaag! Samen zwanger dus samen shoppen 😍

3 maanden geleden

Samen genoten op de negenmaandenbeurs, wat zou het gaaf zijn als we dit nog mogen winnen🩵🩷