We staan dit jaar weer op de Negenmaandenbeurs. Kom gezellig langs bij onze stand bovenaan ingang C en laat een foto maken. Deel in dit topic de foto die jij bij onze stand hebt gemaakt en maak iedere dag 2x kans op €250 shoptegoed bij Kaartje2go!
Meer informatie over de winactie: https://www.24baby.nl/winactie-kaartje2go/
Wie komt er gezellig langs?
———-
Winnaars woensdag:
- jvijf2000
- uniekefakkel452415
Winnaars donderdag
- Apartebries 813474
- mama2025zowelkom
Winnaars vrijdag
- Demiiideem
- Melissa_1796
Winnaars zaterdag
- EersteKindEersteKleinkind🩵
- estherrr123
Heel erg bedankt voor het meedoen allemaal. We nemen deze week contact op met de winnaars.
We hebben er enorm van genoten om jullie op de foto te zetten en met jullie te kunnen kletsen en kijken terug op een geslaagde Negenmaandenbeurs. Tot volgend jaar!
Net aangekomen en nu al een mooie polaroid🥰 We maken er een mooie dag van, gaan lekker nog de laatste aankopen doen en wensen de andere mama's (to be) veel plezier😊 #Negenmaandenbeurs
Samen zwanger met m’n schoonzus 🩷 en er zit maar 1 maandje tussen onze uitrekendatum! Zo bijzonder en dan extra leuk om zo een foto te hebben en een kans te maken met deze winactie
Ik had hem al in een andere groep per ongeluk geplaatst. Volgens mij waren wij de eerste die op de foto mochten, stonden 09.58 uur te springen om op de foto te mogen!
Na het verlies van mijn dochtertje vorig jaar, was deze editie 9 maandenbeurs extra bijzonder. Kijk zo enorm uit naar de komst van onze dochter over 6 weken!!🥰 Het winnen van de geboortekaartjes zou echt de kers op de taart zijn🍒❤️❤️
Inmiddels weer thuis van de negenmaandenbeurs. Wat een ervaring en hoe leuk om dit samen met je oud-collegaatje mee te maken. 3 weken na elkaar uitgerekend🩷🩷
Vandaag een super gezellige dag gehad op de negenmaandenbeurs samen met mijn zus!❤️ Lopend op alle dagen toch nog een gezellig uitje gehad🤰🥰. Het zou geweldig zijn om geboorte kaartjes te winnen bij Kaartje2go💙🧸💌🍀 Bedankt voor het leuke aandenken.📸