185 Reacties
10 maanden geleden
Net aangekomen en nu al een mooie polaroid🥰 We maken er een mooie dag van, gaan lekker nog de laatste aankopen doen en wensen de andere mama's (to be) veel plezier😊 #Negenmaandenbeurs

10 maanden geleden
Samen zwanger met m’n schoonzus 🩷 en er zit maar 1 maandje tussen onze uitrekendatum! Zo bijzonder en dan extra leuk om zo een foto te hebben en een kans te maken met deze winactie

10 maanden geleden
Ik had hem al in een andere groep per ongeluk geplaatst. Volgens mij waren wij de eerste die op de foto mochten, stonden 09.58 uur te springen om op de foto te mogen!
Na het verlies van mijn dochtertje vorig jaar, was deze editie 9 maandenbeurs extra bijzonder. Kijk zo enorm uit naar de komst van onze dochter over 6 weken!!🥰 Het winnen van de geboortekaartjes zou echt de kers op de taart zijn🍒❤️❤️

10 maanden geleden
Samen met mn moeder naar de 9 maandenbeurs, we kunnen niet wachten op de kleine jongen🩵 shop te goed is daarom meer dan welkom!

10 maanden geleden
Inmiddels weer thuis van de negenmaandenbeurs. Wat een ervaring en hoe leuk om dit samen met je oud-collegaatje mee te maken. 3 weken na elkaar uitgerekend🩷🩷