11 Reacties

2 jaar geleden

Happy Earth?

2 jaar geleden

Ik gebruik deo van Weleda, de spray en wissel de geuren af met Salie of muskusroos. Ik heb eens deo van Lekker gebruikt maar ik kreeg er ook een ontsteking van aan mijn oksel. Bij Weleda nooit. De spray van Weleda vind ik beter werken tegen zweetgeur dan de Weleda Roll-on, ook al staat er op de Roll-on 24H, dat doet het niet馃槄 zowel bij mijn tienerzonen niet als bij mezelf. Maar ieder lichaam is anders, kan perfect bij een ander wel 24H werken.

2 jaar geleden

Hi, hoelang gebruik je loveli nu? Ik gebruik dat namelijk ook en ik had na 1 week gebruik ook ineens reactie onder mijn oksels. Dikke schijven. Ik ben toen even gestopt en daarna weer geprobeerd en sinds dien geen last meer. Ook gebruik ik maar heel weinig. Dus een heel dun laagje en in het begin deed ik waarschijnlijk teveel. Misschien heb je hier iets aan馃槉

2 jaar geleden

Had ik ook bij loveli, ik gebruikte een te dikke laag. Nu veel minder al een jaar en nooit meer last gehad.

2 jaar geleden

Die ontstekingen komen waarschijnlijk van linalool, geraniol of limonene, dit zit vaak in natuurlijke producten! Het is ook natuurlijk en onschadelijk, maar sommigen zijn er wat allergisch voor. Dus dan zou je even een stick moeten zoeken zonder deze ingredi毛nten!

2 jaar geleden

Heb het een maand gebruikt denk ik, en opeens allerlei dikke en pijnlijke bulten in mn oksel. Misschien komt het wel door de dikke laag. Dat zou best goed kunnen 馃き zal nog nadenken of ik het nog een kans geef.. deed me zoveel pijn 馃檲 Tnx voor alle tips iig 馃槃

2 jaar geleden

Hier ook heel lang loveli gebruikt, maar ook irritatie. Helpt wel heel goed tegen zweet vind ik. Ik gebruik nu sinds een maand Rexona Maxiumum Protection stick. Deze is ook heel fijn. Ook een streep is voldoende. Bij loveli depte ik de oksels na het douchen alleen beetje droog, dan smeerde het wat soepeler.

2 jaar geleden

Happy earth kreeg ik geen irritatie van, maar werkte na paar weken niet meer. Toen 1 van ben&anna, kreeg ik uitslag van, nu de sensitive van, die gaat wel goed

2 jaar geleden

Happy Earth! Gebruik van dit merk al meer dan 1 jaar de roller variant. Erg tevreden! Vaak in de aanbieding bij de Etos of Kruidvat, dan haal ik het altijd bij.

2 jaar geleden

Hihi door dit topic heb ik ook loveli besteld en moet zeggen dat ik echt enthousiast ben! Heb er nu ook 1 voor mijn man besteld 馃檲