6 Reacties

2 dagen geleden

Ik zou het doen en als het niet bevalt vanuit dat werk op zoek gaan naar een andere baan. Het wegbrengen naar school kun je niet doen, maar wel (bijna) altijd halen en er na schooltijd er voor je kinderen zijn. Succes met je keuze!

2 dagen geleden

Ik zou het niet doen. Heb je een een vast contract? Zo ja, gelijk je rechtsbijstand bellen of naar het juridisch loket. Raad je echt aan om eerst juridisch advies in te winnen.

2 dagen geleden

Reactie op Cecile85

Ik zou het niet doen. Heb je een een vast contract? Zo ja, gelijk je rechts ...
Nee heb geen vast contract. Contract loopt 1 januari af. Hij kan nog jaar verlengd worden. Met toezegging dat als het goed loopt het vast wordt. Maar als ik dit niet wil is het gewoon 1 Jan einde verhaal daar. En moet ik op zoek naar iets anders

2 dagen geleden

Als get te regelen valt zou ik het wel proberen. Als het niet bevalt kan je altijd nog op zoek naar iets anders, en zo ben je wel na werk thuis met de kinderen, dat is ook veel waard!

Reactie op Moussie

Nee heb geen vast contract. Contract loopt 1 januari af. Hij kan nog jaar v ...
In dat geval zou ik het wel doen en dan al werkend in het andere filiaal, op zoek gaan naar iets anders. 1 januari is al behoorlijk dichtbij, straks zit je zonder baan… als het een paar maanden te overbruggen valt zou ik het zeker doen. En in deze arbeidsmarkt vind je vast snel iets anders!

2 dagen geleden

Het lijkt mij heerlijk. Ja, je kinderen zullen elke ochtend naar de vso moeten, maar dat moeten ze nu ook 3 dagen? Daar staat tegenover dat je elke middag thuis bent na schooltijd. Je zult dus geen naschoolse opvang meer nodig hebben straks. En dat terwijl je wel evenveel kan blijven werken en dus verdienen. Je zult alleen tot september een dag extra opvang nodig hebben, maar dat is maar even.