Ik zit even met een dilemma. Ik werk in een bakkerij winkel. En helaas heeft mijn baas het besluit moeten nemen om het filiaal te gaan sluiten. Nou heb ik een aanbod gekregen om in een ander filiaal te gaan werken. Maar dan krijg ik wel andere werkdagen/tijden. Ik werk momenteel elke maandag, dinsdag en vrijdag van 8 tot 17 uur. En dat zou dan van maandag tm vrijdag elke dag van 8 tot 13 uur worden. Op dit moment ben ik elke woensdag thuis met mijn dochter. En op donderdag breng/haal ik haar van/naar de psz. En kan ik ook mijn oudste kinderen brengen en halen. Mocht ik het aannemen betekent het dat ik dus elke ochtend optijd van huis ben en ze dus niet naar school kan brengen. En ik heb een extra dag opvang op de woensdag nodig. Mijn dochter wordt in september 4 en gaat dan dus ook naar school. Dus dan wordt het voorschoolse opvang voor de woensdag en vrijdag. Op de maandag,dinsdag en donderdag kan mijn moeder oppassen en kan die ze naar school brengen. Ik ben trouwens alleenstaande moeder. Dus kan niet terug vallen op een partner.
Ik zit echt te denken wat te doen. De kans dat ik direct ander werk heb is ook wel lastig. En dit aanbod heb ik wel. Wat zouden jullie doen?