11 Reacties

2 jaar geleden

Ik had een noppies 'normale' winterjas met extra inzetstuk voor dikke buik of een ander inritsstuk voor de draagzak. Qua omvang waren die stukken misschien gelijk, maar handiger was de opening en capuchon voor het hoofdje, terwijl de rits dan wel helemaal omhoog kon

2 jaar geleden

Ik heb een jas van mamalila gekocht. Zeker niet goedkoop, maar kan je als gewone jas gebruiken, als zwangerschapsjas met een tussenstuk en als draagjas met een ander tussenstuk. Daarom vond ik het de investering wel waard.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Ik heb een jas van mamalila gekocht. Zeker niet goedkoop, maar kan je als g ...
Ik heb die ook, heel blij mee! Wat het vooral ook een fijne draagjas maakt, is dat je het inzetstuk voor het dragen zowel op de buik als op de rug kunt ritsen. Ideaal, kun je dus ook gebruiken bij het rugdragen.

2 jaar geleden

Ik heb een jas van Junah. Worden volgens mij niet meer verkocht, maar lijken op die van mamalila. Bij mij is het inzetstuk voor dragen wel echt anders dan het zwangerschapsstuk. Ik vond het het geld meer dan waard. Heb hem vorige winter gewoon gedragen zonder inzetstukken.

2 jaar geleden

Ik heb deze gekocht. Is ook te gebruiken als gewone, zwangerschaps en draagjas. Lekker warm! https://www.zalando.nl/noppies-richwood-winterjas-night-sky-n1429m010-k11.html

2 jaar geleden

Ik heb een jas die voor beide moet zijn. Van de prenatal. Maar zelf met het extra stuk zit hij nu al te strak (ben 34 weken). En ik heb niet eens een enorm dikke buik. Dus ik zou hem als zwangerschapsjas iig niet aanraden….

2 jaar geleden

Bonprix heeft er superveel! Zowel gewoon zwangerschapsjassen als jassen die tijdens zwangerschap kunnen en met het dragen van je baby kunnen. Ideaal! Heb er inmiddels 2. Een regenjas en een dikke winterjas. 😊

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga dan voor een 'echte' draagjas denk ik!

2 jaar geleden

Kijk even bij mawaho.nl. Zijn echt perfect!

2 jaar geleden

Houd er rekening mee dat je niet met alle draagjassen zowel kunt buik- als rugdragen met je kind. Als je denkt langer te zullen dragen en potentieel ook op de rug, dan moet je er 1 kopen met een inzetstuk voor zowel buikdragen als rugdragen. Zelf een Mamalila jas waar ik heeeel blij mee ben. Ook te dragen als normale jas en als zwangerschapsjas. Mawaho kan je ook goed helpen.

2 jaar geleden

Ik heb een 3-in-1 winterjas van het merk Seraphine gekocht! Is een normale jas, zwangerschapsjas en draagjas (door inzetstuk) in één! Heel blij mee. Gaat nu al 3 winters mee.