Hai iedereen, ik heb net deze draagzak gekocht op Vinted en heb het nu een aantal x gebruikt maar weet niet of dit wel goed zit voor de baby. Mijn vriend vond het lastig dragen en we denken dat het rugje ook gebogen moet zijn (zoals bij een draagdoek) maar dit lijkt niet zo.. hier ook een foto om te tonen hoe de baby erin zit. We horen haar ook wel meer geluid maken ( misschien vindt ze het lastig?) En hoofdje kan wel wat teveel bengelen vind ik. Wie heeft nog zo een draagzak en kan me verder helpen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee...
Dit lijkt inderdaad niet goed te zitten. Haar knietjes zouden hoger moeten zitten. Een beetje in een kikker houding/m houding. Dan zit haar rug automatisch ook boller verwacht ik. Maar ik weet niet zo goed hoe je dat met deze draagzak voor elkaar moet krijgen.
Als je googled op kikkerhouding en draagzak kun je er veel over vinden. Wellicht vind je dan tips.
Kijk even of ik klittenband goed zit bij de buikband, dat gaat op hoe lang je baby is. En de schuivers kun je ook nog aanpassen bij het mesh gedeelte. Check even op internet hoe die moeten staan want dat durf ik niet precies te zeggen.
Wat ik zie ( en ik zie het niet heel goed) is dat de klipjes op de rug zeg maar naar buiten geschoven moeten worden. Dan zit er meer stof om de billetjes. Naar binnen schuiven is voor een van je af houding
Ik heb deze draagzak zelf ook en had er eerst ook wat “problemen” mee. Ik ben terug gegaan naar de winkel en kreeg het advies om de banden gekruist te dragen. Dit maakte voor mij veel verschil!
Amai super bedankt voor jullie tips al! Ik had die clipjes nog niet ontdekt en de klittenband al breder gedaan dus ze zit nu al in kikkerhouding. Flapje om naar boven te doen ook. Hoe ziet dit er volgens jullie uit....? Nog verbetering nodig denken jullie?