9 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een draaibare base! Ik vind het echt heerlijk! Vaak laat ik de maxi cosi in de auto staan als ik de wagenbak voor de kinderwagen bij me heb. Ik kan dan mijn dochter makkelijk in en uit tillen. Daarbij kan het vervolg stoeltje straks ook draaien en dat lijkt me ook een heerlijk idee 😄

5 jaar geleden

Wij hadden maxi cosi zonder base en nu een draaibare stoel in de auto, ik vind dat echt ideaal! Deze kan in principe van 0 tot 4 jaar gebruikt worden. Maar ik moet nog even uitvinden hoe dat dan voor een newborn ligt. Hij is van nuna rebl, mega duur, maar zn geld zeker waard. Kwam ook als veiligst uit de test van consumentenbond..

5 jaar geleden

Wij hebben een draaibare van Cybex, zijn er erg blij mee!

5 jaar geleden

We hadden een normale base, werkte ook prima. Was soms wat lastig als je de kleine eruit wilde halen zonder de maxi cosi maar is dan even goed opletten. En wij hebben hem 2de hands gekocht dus qua kosten kan je het zo duur maken als je zelf wilt Nu we overgegaan zijn naar een kinderstoel hebben we een draaibare en dat werkt toch een stuk makkelijker.

5 jaar geleden

Kheb de normale. En heb deze overgenomen / gekregen. als ik het nu zou moeten kopen dan zou ik draaibaar doen. Lijkt me ideaal! Zeker als je kindje wat zwaarder wordt is het toch handig dat je het kan draaien en soepel uit de maxi cosi kan halen zonder onhandig in een rare hoek te staan. Zeker als het je financieel niet uitmaakt zou ik daarvoor gaan.

5 jaar geleden

ik haalde altijd kind samen met maxi cosi uit auto dus draaibaar was niet nodig.. heb nu stoeltje ook niet draaibaar maar dat was wel handiger geweest.. maar leer nu mijn zoontje zelf in en uit klimmen omdat ik weer zwanger ben en zwaar is om hem te tillen

5 jaar geleden

Wij zijn voor de draaibare cybex gegaan. Dit mede ook omdat na de autostoel de vervolgstoel op dezelfde base kan.

5 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Wij zijn voor de draaibare cybex gegaan. Dit mede ook omdat na de autostoel ...
Hier ook mede om deze reden. En draaibaar is daarnaast ook gewoon makkelijker met het in- en uithalen van de maxi-cosi en de baby.

5 jaar geleden

Dank jullie wel voor het delen van jullie ervaring! Het maakt voor ons nu een stuk makkelijker om een keuze te maken 🤗