7 Reacties

6 jaar geleden
Ik droom er niet heel vaak over moet ik zeggen. Wel had ik enkele weken geleden een hele wazige droom.. een man beviel van een kindje vanuit zijn wang?!
Ja heel raar.
En vanacht droomde ik dat we een meisje verwachten. Terwijl wij het geslacht niet willen weten :p
Ben benieuwd wat voor dromen er nog aan zitten te komen! Ze zeggen dat je meer en levendiger droomt als je zwanger bent.

6 jaar geleden
Ik ben morgen 32 weken zwanger. Heb inmiddels gedroomd dat ik moest bevallen van een olifantenjong, wat uiteraard niet echt van een leien dakje ging.. Sinds kort droom ik dat ik al 3 weken met 3cm ontsluiting rondloop. En dromen over de babykamer die niet af is (hij is wel af). Of dat ik een slechte moeder ga zijn, dat de kleine al komt maar dat ik het niet door heb....
Hoort erbij zeggen ze, die dromen 😂🙊

6 jaar geleden
Ik ben blij dat hier een topic over is, ik droom zo veel! De meest uiteenlopende onderwerpen komen voorbij, en per nacht ook meerdere dromen.
Hierdoor zie ik gewoon tegen het slapen op, ook al ben ik wel erg moe.
Ik hoop echt dat dit met de tijd wat minder wordt..
Iemand tips om wat rustiger te kunnen slapen?

6 jaar geleden
ik heb eerlijk gezegt...nog helemaal niet over mijn zwangerschap gedroomt...
maar daarentegen slaap ik gewoon echt ontzettend slecht...

6 jaar geleden
Ik droom ook veel. Ik heb een week voordat ik erachter kwam gedroomd dat ik zwanger was van een meisje. In mijn droom had ik al een behoorlijke buik toen ik erachter kwam (in real life kwam ik er met 3 maanden achter). In mijn droom was ik in paniek en wist ik niet wat ik moest doen (dit was in real life ook zo). Uiteindelijk kon ik in mijn droom niet wachten om te bevallen omdat ik er klaar voor was. En nu kijk ik inderdaad uit naar de komst van de baby en het is... een meisje 😊

6 jaar geleden
Ik droomde ook over heel veel zoetigheid. Pannenkoeken, ijs en snoep. Droomde ook over roze confetti en roze babykleertjes.

6 jaar geleden
Ik droom ook heel vaak dat ik zwanger ben (ik ben nog niet zwanger) of dat ik aan het bevallen ben. Laatst droomde ik dat ik 5 zwangerschapstesten had gedaan en ik bleek zwanger te zijn. De volgende dag ging ik bevallen, maar ik was het vergeten mijn man te vertellen dus moest mijn moeder maar bij de bevalling zijn 😂