12 Reacties

één jaar geleden

Wat een vervelende situatie. Het eerste wat in mij opkomt is dat jouw moeder haar pijn en ellende projecteert op jou. Tenminste, dat gevoel heb ik. Je zegt ook dat 2 huwelijken al gestrand zijn bij haar en jij bent dolgelukkig met je partner en kindje. Het kan ook een soort afgunst zijn richting jou.. Maar dat zou wel erg zijn van moeder tot dochter.. Maar je weet het niet natuurlijk. Jij je vriend en je kindje leven nu in een hele stabiele relatie situatie. En jouw moeder heeft dat misschien nooit echt gehad. Misschien kan ze er niet goed mee omgaan

één jaar geleden

Herkenbaar, zo'n moeder. Mijn moeder heeft ook niks met mijn partner, want echt letterlijk alles is fout in haar ogen, maar zelf kan ze geen fatsoenlijke relatie onderhouden. Zegt meer over deze mensen zelf dan toch! Misschien kunnen onze moeders samen gaan wonen? Lekker samen zeuren over de rest van de wereld 🤣

één jaar geleden

Pff jou moeder heeft hier niks over te zeggen. Het is jullie kindje en jullie bepalen dit. Het lijkt er indd op dat zij het niet kan hebben jullie het tussen jullie wel goed gaat en bij haar niet. En nee geen ene relatie is ruzieloos. Dus dat is zo’n onzin. Lekker met jou gezin vieren dat jullie zoontje de achternaam van jou partner heeft.

één jaar geleden

Is het dan geen idee en mogelijkheid om ergens te gaan wonen? In ieder geval nog van harte gefeliciteerd! Verder is het haat probleem en niet het jouwe. Jij kunt jou moeder niet veranderen helaas, maar laat je niet meer beïnvloeden door haar problemen en geniet van je gezinnetje wat je vast en zeker ook doet.

één jaar geleden

Is het dan geen idee en mogelijkheid om ergens te gaan wonen? In ieder geva ...
Zijn druk bezig met een woning, gaat de goede kant op gelukkig dus zijn hier hopelijk snel weg😅 en genieten doen we zeker!!! Dank je wel voor je berichtje❤️

één jaar geleden

Pff jou moeder heeft hier niks over te zeggen. Het is jullie kindje en jull ...
Nee inderdaad!!! Bedankt voor je berichtje!❤️

één jaar geleden

Reactie op Lariesadelfgoew

Herkenbaar, zo'n moeder. Mijn moeder heeft ook niks met mijn partner, want ...
Hahahaahh lijkt me een goed idee! Bedankt voor je berichtje❤️

één jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Wat een vervelende situatie. Het eerste wat in mij opkomt is dat jouw moede ...
Dat zou goed kunnen, ze is ook wel een zwaar jaloers type🙈 maar het is om gek van te worden!! Ze zit ook gewoon als een soort kleuter mijn vriend te zieken, expres koken wat hij niet lust bijvoorbeeld, het is echt belachelijk!😅 bedankt voor je berichtje❤️

één jaar geleden

Ik snap dat je teleurgesteld bent dat jouw moeder jouw partner niet accepteert en daar zou ik zeker het gesprek over aangaan. Dat ze de erkenning niet heel bijzonder vindt dat snap ik dan wel weer. Dat is gewoon iets zakelijks wat je regelt voor je kind. Dat vind ik persoonlijk ook geen feestmoment zoals een verjaardag, bruiloft en een geboorte. Maar goed jullie wel en daarom vieren jullie dit ook samen :)

één jaar geleden

Reactie op Demi van Eck

Dat zou goed kunnen, ze is ook wel een zwaar jaloers type🙈 maar het is om ...
Hoe reageert ze als je dat gesprek met haar aangaat? Persoonlijk denk ik dat je de verwachtingen moet bijstellen, hoe vervelend ook. Je verwacht dat ze blij wordt, maar geeft aan dat ze eigenlijk al constant laat weten niet blij te zijn met de situatie. Ik denk dat je ingesteld moet zijn op geen vrolijkheid over dit soort dingen van haar kant, scheelt een hoop teleurstelling.

één jaar geleden

Reactie op Miek_

Ik snap dat je teleurgesteld bent dat jouw moeder jouw partner niet accepte ...
Dank je wel voor je berichtje!!

één jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Hoe reageert ze als je dat gesprek met haar aangaat? Persoonlijk denk ik d ...
Ze reageert vanuit een slachtoffer rol, en zwaar gepiekeerd. Echt een beetje kinderachtig🙈 bedankt! Dat is een goede, ik ga het proberen!!!