33 Reacties
8 maanden geleden
Ik vond het verspilling van mijn geld. Misschien ook omdat er in mijn hoek gewoon heel weinig zit.
8 maanden geleden
Reactie op Also
Hier hetzelfde. Alles wat er wel op stond kende ik al..
Ja hier ook, ik kende er zelfs 2 die de kaart niet kende 😅.
8 maanden geleden
Ik heb die van adriana gekocht maar vond hem echt tegen vallen. Ik weet in de omgeving best wel veel spots te vinden, en vond er geen nieuwe leuke hot spots tussen staan. Dus zonde van mijn geld 🤷🏻♀️
Alleen fijn als we onderweg zijn en iets leuk zoeken... Maar hoe vaak komt dat nu voor.
8 maanden geleden
Reactie op Mommytobe1008
Ik heb die van adriana gekocht maar vond hem echt tegen vallen. Ik weet in ...
En idd er stonden een stuk of 10 plekken op een schaal van 15 km die er niet op stonden😅
8 maanden geleden
Reactie op Mommytobe1008
Ik heb die van adriana gekocht maar vond hem echt tegen vallen. Ik weet in ...
Ditto. Plus dat ik had verwacht dat het geüpdatet zou wordem, maar dan moet je dus weer opnieuw kopen (maar wel met korting. Jeej....)
4 maanden geleden
Ik kocht deze kaart aan voor België en was ook teleurgesteld, zelfde ervaringen als jullie! 90% van de adresjes die ik kende, stonden er niet op. Ook vond ik de indeling niet geweldig: categorieën op basis van provincies, die dan nog niet eens helemaal klopten - sommige plekken stonden onder de verkeerde provincie. Ik besloot dan maar om een eigen kaart te gaan maken, 100% op basis van inzendingen van andere ouders (en ook enkele tientallen horeca-uitbaters zelf die hun info doorgaven). Deze kaart maakt geen onderscheid tussen België en Nederland en is volledig gratis te gebruiken, door iedereen!
Google gerust eens op 'Mama Vindt kindvriendelijke horeca' of ga naar campsite.bio/mamavindt.
Er staan nu zo'n 500-tal adresjes op uit België en 170 uit Nederland, maar iedereen kan dus gewoon adresjes inzenden!

4 maanden geleden
Ik had winterse uitjes gekocht en er was echt niets te doen wat niet een jump xl of indoor speelparadijs was. (Dus niet de horecakaart). Had binnen een kwartier een mail gestuurd dat ik er niets aan had, maar kreeg mijn geld niet terug omdat ik de kaart nu had gezien. Echt zonde.
4 maanden geleden
Reactie op DelfienV
Ik kocht deze kaart aan voor België en was ook teleurgesteld, zelfde ervari ...

Ohhh wat geweldig dit! Dankjewel!!
4 maanden geleden
Ik had de lente/zomer uitjes kaart gekocht. Ik woon in Noord holland en daar waren echt maar 3 uitjes ofzo..
Ik had haar gemaild met een lijstje met dingen waarvan ik vond dat die erbij moesten. Die heeft ze toegevoegd. Verder gebruik ik hem wel als we op pad zijn.
Maar ik volg vooral veel insta account die leuke uitjes delen. En daar maak ik zelf dan een lijstje van met de dingen die ik leuk vind.
4 maanden geleden
Reactie op DelfienV

Sommige mensen verdienen een lintje 🙏 Thanks! Zie dat er bij ons in de buurt nog weinig op staat, dus zal binnenkort eens e.e.a. doorgeven 😊
4 maanden geleden
Reactie op Satori
Echt heel leuk, ik zal ook wat plekken in Amsterdam submitten!
Ik zal binnenkort even regio Utrecht submitten!
4 maanden geleden
Reactie op DelfienV

Wauw! Ik zal je nog wat adresjes in mijn buurt toesturen
4 maanden geleden
Reactie op DelfienV

Dit is fantastisch! Heb al wat toegestuurd en hem gedeeld met vriendinnen! 🤩