6 Reacties

5 jaar geleden

Is een soort morfine, lekker van genieten en hopelijk slaap je lekker ❤️ Je kunt in het ziekenhuis vragen naar evt bijwerkingen als je dat fijn vindt om te weten. Succes!

5 jaar geleden

Bij mij werkte het (helaas) helemaal niet..

5 jaar geleden

Ik slaap al 5 weken maar 2 uurtjes per nacht en sommige nachten helemaal niet en heb afgelopen nacht ook in het ziekenhuis geslapen. Ik kreeg een mix van pethidine en promethazine. Ik viel er niet eerder van in slaap helaas, maar ik voelde eindelijk even geen pijn. Ik was super ontspannen en daardoor was het wel een prima nachtje! Veel sterkte ermee.

5 jaar geleden

Hier heb in er geen enkele baad bij gehad helaas. Kwam niet in slaap en kon ook niet doorslapen. Was er alleen maar suf van geworden

5 jaar geleden

Ik kreeg tijdens de bevalling v.an mijn oudste zoon 12 jaar geleden pethidine toegediend, omdat ik paniek raakte door de weeën storm. Ik heb toen helemaal in mijn eigen bubbel de weeën weggepuft en was helemaal zen. Mocht in niet aan het bevallen zijn geweest dan denk ik dat ik heeeerlijk had geslapen haha!

5 jaar geleden

Bedankt allemaal voor de reacties, na 1 uur slaap (heerlijk) wakker geworden door pijn. Ik bleek opeens al 6/7 cm ontsluiting te hebben. Vanmiddag zijn wij ouders geworden van een dochter.