Hoi!
Ik heb vorige week vrijdag permanente make up van m'n wenkbrauwen laten zetten. Combinatie van microblading en ombre brows. Nu weet ik dat er korstjes opkomen en volg goed de nazorg regels. Maar er komen allemaal hakkels in en het ziet er echt niet uit nu. Sommige plekken lijkt wel amper permanent te zitten zeg maar. Iemand ervaringen met het genezingsproces?