681 Reacties

2 jaar geleden

Met onbekende mensen is zoveel leuker! Alle seizoenen gezien. Vanavond zitten we er ook weer klaar voor.

2 jaar geleden

Zag trouwens in zo’n voorstukje dat het weer veel regen is. Ik vond die bloedhete seizoenen altijd erg leuk. Vorig jaar was er ook voornamelijk geklaag over de regen. Vind dat de echte Robinson sfeer een beetje weghalen

2 jaar geleden

Op het eerste blik: wie gaat er winnen? Ik zeg Floris Göbel (en ja ik heb de namen opgezocht).

2 jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Op het eerste blik: wie gaat er winnen? Ik zeg Floris Göbel (en ja ik heb ...
Ik gun het Frits Wester wel, vond hem met de Verraders echt geinig en die kan best sluw zijn. Zou ook Radmilo Soda denken maar vrees dat die vlak voor samensmelting eruit gegooid wordt.

2 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Zag trouwens in zo’n voorstukje dat het weer veel regen is. Ik vond die blo ...
Ben ik met je eens. Regen maakt het wat minder "echt"

2 jaar geleden

Ik ben benieuwd hoe Jamie Vaes gaat functioneren zonder haar middeltjes 🤡

2 jaar geleden

🤣 Gaat snuivend over het witte zand heen

2 jaar geleden

Ik ben het meest benieuwd naar jamie vaes, vind het een aardige vrouw, maar het lijkt soms een beetje nep, zichzelf goed voor doen en gebakken lucht. Meer een type die ze neer wil zetten. Maar bij Robinson komt op den duur je ware aard altijd wel boven. Heel benieuwd of ze echt is zoals ze liet zien of dat we een hele andere Jamie te zien krijgen.

2 jaar geleden

Reactie op SophieMae

Ik ben het meest benieuwd naar jamie vaes, vind het een aardige vrouw, maar ...
Ja ben ik ook benieuwd naar, alhoewel ik niet denk dat ze er zo lang in gaat zitten tot haar ware aard naar boven komt.

2 jaar geleden

Ik ben ook wel benieuwd naar Mark Baanders. Benieuwd of hij net zo warrig is als bij Hunted. Of misschien is hij wel heel sterk / goed in iets en houdt dat hem erin

2 jaar geleden

Ik heb er zin in! 🤩

2 jaar geleden

Reactie op SophieMae

Ik ben het meest benieuwd naar jamie vaes, vind het een aardige vrouw, maar ...
Jaa hier kan ik ook echt niet op wachten! Ben benieuwd hoe ze op t eiland ian

2 jaar geleden

Reactie op Jaja2

Met onbekende mensen is zoveel leuker! Alle seizoenen gezien. Vanavond zitt ...
Ik kijk via Videoland dus ik kan pas morgenavond kijken 😞

2 jaar geleden

Reactie op Lisaenfabian

Ik kijk via Videoland dus ik kan pas morgenavond kijken 😞
Ow dat is balen!

2 jaar geleden

I'm innnnn!

2 jaar geleden

Reactie op Jaja2

Ow dat is balen!
Ik snap ook niet dar Videoland het er later op zet, maar goed... Moet mezelf er dus wel aan gaan herinneren dat ik dit topic pas open na dat ik de aflevering heb gezien 😆

2 jaar geleden

Ik denk dat ze er als een van de eerste uitvliegt. Ik zie haar gewoon echt niet een maand lang overleven in de bush bush. Dat kan gewoon niet 😂

2 jaar geleden

Reactie op Rainbowlove

Ik denk dat ze er als een van de eerste uitvliegt. Ik zie haar gewoon echt ...
Precies dit. In die zin kan ze me alleen maar gaan verbazen. Ik heb namelijk het idee dat ze snel opgeeft met een of andere kutsmoes...

2 jaar geleden

Reactie op SophieMae

Precies dit. In die zin kan ze me alleen maar gaan verbazen. Ik heb namelij ...
Ja juist! Zo van: ik baal echt enorm bla bla maar tja medische reden en ik moet echt voor mezelf kiezen

2 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Ik gun het Frits Wester wel, vond hem met de Verraders echt geinig en die k ...
Ik vind de verraders ook zo een leuk programma! Ik kan denk ik morgen of maandag pas terug kijken ivm werk, vroege diensten. 🥲