Ik vind mensen niet snel vervelend, maar die Julie wel een beetje eigenlijk .. haar teamgenoot lag half dood te gaan op de grond en zij ging niet eens kijken 😅. Hoe harteloos ben je dan?
Verder echt weinig BNers dit jaar. Ik ken er denk ik 3 …
Ik vind mensen niet snel vervelend, maar die Julie wel een beetje eigenlijk ...
Da's tegenwoordig standaard vind ik, ook bij Verraders en WIDM.
Een hoop influencers en Content Creators, ik ben daar helemaal niet in thuis dus ik ken ze geen van allen.
En als je dan óók nog eens geen GTST kijkt hou je weinig bekenden over. 🤭
Die Julie is een beetje een over het paard getild modepopje vind ik (ik heb sowieso al een hekel aan het kledingmerk, je betaalt een godsvermogen om met hun achternaam op je trainingspak rond te lopen).
Farja lijkt me heel grappig, die ken ik nog niet.
Joy gaat inderdaad met heimwee naar huis denk ik. 🤭
Kieran mag er heel lang inblijven, eye candy 😍
Nouchka wordt meteen weggestemd zodra het individueel wordt, die is veel te sterk.
En Billy kan denk ik precies niks.
Ohhh ik klets mee!! Vind het wel een leuke groep dit jaar. De een natuurlijk wel wat leuker dan de ander. Alleen die oudere vrouw, royalty verslaggever heb ik helemaal niks mee.
Benieuwd wie er naar huis wordt gestemd eerste eilandraad.
Mogen we hier meteen spoileren na de aflevering ?🤪
Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen “titanen-eiland” en “afvallerseiland”?
Tot nu toe lijkt het gewoon een andere naam voor hetzelfde spelonderdeel. Of mis ik iets?
Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen “titanen-eiland” en “afv ...
Ja ik vraag het mezelf ook af.. ze benoemen wel duidelijk dat de afvallers “te gast zijn op” en de gekozen titanen zijn wel zeker van een terugkeer in de expeditie omdat zij ook dingen kunnen winnen voor als ze terugkeren.
Die Justine ook. En maar moeilijk doen over dat seinen. Ze had het ook even in zijn oor kunnen fluisteren. Ze waren haar vast heel dankbaar als ze verloren hadden.