32 Reacties

vorig jaar
Mijn eerste reactie is meteen, waarom een fatbike? Deze hebben normaal gesproken geen bagagedrager (dus geen plek voor zitje achter) en een laag sportief stuur (dus geen of nauwelijks plek voor zitje voor). Moet je ermee offroad door modder of sneeuw? Ik zou een normale elektrische fiets kopen, maar misschien is dat een antwoord waar je helemaal niet op zit te wachten

vorig jaar
Reactie op ElsjeA
Mijn eerste reactie is meteen, waarom een fatbike? Deze hebben normaal gesp ...
Dit is ook mijn eerste reactie inderdaad. Waarom zou je een fatbike willen aanschaffen? Een elektrische mamafiets lijkt me veel praktischer voor het vervoeren van je kinderen?
Ben overigens wel benieuwd of er echt mensen met hun kleine kinderen op een fatbike rondrijden, ik heb dit nog nooit gezien.

vorig jaar
Fatbikes zijn leuk voor offroad, maar niet voor op de normale wegen/fietspaden.
Je zit op zo'n ding al behoorlijk oncomfortabel met hoog opgetrokken benen, laat staan dat daar ook nog een fietszitje voor zit😅
Maar ik ben ook anti fatbikes, omdat het na mijn inziens gewoon levensgevaarlijke dingen zijn voor de regulieren wegen/fietspaden😅
Zijn een stuk zwaarder dan een normale (elektrische) fiets en minder wendbaar.
Ik zou er nog even goed over nadenken in ieder geval🙈

vorig jaar
Mijn man heeft een fatbike, ik fiets er nu hoogzwanger heerlijk op. En hij op mijn elektrische fiets met onze dochter. Hij wou eerst ook een zitje voor haar erop maken maar het blijkt dat die fietsen geen eens geschikt zijn voor een zitje. Er kan er wel 1 op maar wordt afgeraden, daarom heeft hij besloten om het niet te doen. Nu we nog een kindje krijgen haar hij wss wanneer deze mee kan op de fiets de fatbike verkopen en een normale elektrische fiets ervoor weer kopen

vorig jaar
Reactie op V1991
Dit is ook mijn eerste reactie inderdaad. Waarom zou je een fatbike willen ...
https://www.instagram.com/reel/C5PzFwmINRu/?igsh=MTJsNno2OWwzamFybQ== deze mensen hebben twee fatbikes, allebei met een kindje achterop in een zitje. De oudste is bijna 3, de jongste is bijna 1. Zij hebben ze gekocht omdat ze met een camper door Europa gaan reizen met hun kinderen en deze nemen ze dan mee. misschien kun je hen eens vragen wat zij hebben.

vorig jaar
Vind zelf een fatbike fijner ivm de bredere banden. Ligt veel stabieler op de weg dan een normale elektrische fiets ook ivm je evenwicht ook als je met je kind erop gaat.

vorig jaar
Ik vind een fatbike / elektrische fiets gewoon onverstandig met kinderen. Je neemt je kinderen toch ook niet mee op de scooter? Gaat vaak net zo hard. Koop gewoon een normale fiets, nog een stuk gezonder ook voor je.

vorig jaar
Reactie op AnneEZ
Het lijkt er zelfs op dat hij met een draagzak op de fatbike zit, dus weet niet of dit een goed voorbeeld is.

vorig jaar
Reactie op Jafano
Fatbikes zijn leuk voor offroad, maar niet voor op de normale wegen/fietspa ...
Niet alleen dat, maar het is slechte kwaliteit. Die dingen vallen na een tijdje uit elkaar van ellende. Echt niet veilig, Chinese troep. Er heeft vorige week net een stuk over in de krant gestaan, veel fietsenmakers willen ze niet eens onderhouden of repareren. Echt niet dat ik met mijn kind op zo'n barrel zou gaan zitten.

vorig jaar
Ik vind een fatbike / elektrische fiets gewoon onverstandig met kinderen. J ...
Soms heb je geen keuze.. Ik kan niet op een normale fiets fietsen ivm ziekte. Maar zo kan ik nog wel uit huis met de kleine als mijn partner werkt (ik ben volledig thuis & ziektewet).
Wanneer ik met haar fiets gaat hij op de laagste stand en fiets ik volgens mij nog langzamer dan de normaal fietsende mens 😂😂

vorig jaar
Reactie op AnoniemTQM
Soms heb je geen keuze.. Ik kan niet op een normale fiets fietsen ivm ziekt ...
En een fietshelm heeft ze op! Vind ik wel wat verantwoorder

vorig jaar
Als je alles bij je in de buurt hebt is dat misschien te doen op een normale fiets.
Ik vind een elektrische fiets een must.
En het is niet zo dat je niet fiets he op een elektrische fiets. Je hebt ondersteuning.

vorig jaar
Reactie op AnoniemTQM
Soms heb je geen keuze.. Ik kan niet op een normale fiets fietsen ivm ziekt ...
Als je niet op een normale fiets kunt fietsen waarom kies je dan voor een fatbike ipv een driewiel bakfiets?

vorig jaar
Mwah gezonder😅 Ik heb een normale fiets in de schuur die staat te verstoffen en pak nu overal de auto voor🙈
Ik ben aan het kijken naar een electrische fiets, zodat ik wat sneller de fiets zou gaan pakken dan de auto. Wat het in mijn geval dus wel weer een meer gezondere keuze maakt dan een normale fiets😜

vorig jaar
Reactie op Jafano
Ik denk dat loumich het ook over een electrische fiets heeft en geen fatbik ...
Klopt bedoel een elektrische fiets!
Een fatbike (sorry) vind ik gewoon debiel 🤣
De hype van de elektrische fiets kan ik nog begrijpen.
De fatbike niet 🙈 In principe gewoon zo’n speelgoed fiets wat ze vroeger hadden op de kleuterschool alleen dan voor volwassenen en elektrisch 😂