37 Reacties

4 weken geleden

Ja hier. Nu door de zwangerschap al ff niet meer geweest. Heb wel al een kaartje weer voor Rotterdam rave in augustus en m'n laatste feestje was nightmare in Rotterdam. Dus wij gaan het zeker combineren oma of tante willen wel oppassen zodat wij tog nog ons ding kennen doen. Festivals is egt onze uitlaat klep. Baal er ook van dat ik dominator mis dit jaar

4 weken geleden

Hier ook een mega hardstyle liefhebber. Decibel 2019 was mijn laatste (grote) festival. Nu zwanger van nummer 4. Hopelijk snel een keer naar vroeger was alles beter of een hardstyle classic festival. Voor nu luister ik het thuis als mijn man de hort op is of in de auto. Stiekem hoop ik ook dat mijn dochters en/of zoon later een keer meegaat naar een soortgelijk festival haha 😇

4 weken geleden

Zeker! Ga altijd met partner en vrienden, dus gelukkig passen mijn ouders graag op 😊 We gaan wel echt een stuk minder dan voor we kindjes hadden. Vorig jaar (pril) zwanger bij Vroeger Was Alles Beter geweest. Jammer genoeg kunnen we daar dit jaar niet naartoe, maar was écht heel leuk! Aanrader dus! Dit jaar staat op dit moment enkel nog Dominator en een kleinschalig festival op de planning 💃🏼

4 weken geleden

Ja hierooo! 😇 Ik heb wel sinds ik moeder ben geworden dat ik echt alleen naar de festivals ga waar ik echt graag me geld aan uitgeef. Dus dan zijn het al gauw maar 2 feestjes per jaar ongeveer. Vorig jaar Defqon nog gehad. Opa's en oma's passen maar al te graag op. De ene keer ga ik alleen met vrienden en de andere keer met partner samen. Dit jaar staat er helaas geen feestje op de planning vanwege baby nummer 2 die in mei komt.

4 weken geleden

Hier!! Voor corona stond ik ieder weekend wel ergens, toen werd ik in 2021 zwanger. In 2023 zijn we nog naar Tomorrowland geweest. De kleine bleef toen lekker bij opa en oma slapen. Kort daarna werd ik zwanger van de tweede. We zijn nu al een tijdje niet meer geweest, zie het met de borstvoeding zelf ook niet helemaal zitten. Ik hoop volgend jaar weer te gaan!

4 weken geleden

Ja!! Alleen ik ben al best lang niet geweest vanwege m’n zwangerschap en omdat m’n zoontje nu pas 5 maanden is. Eerste festival staat wel weer gepland, vwab in juli. Mijn ouders passen dan op. Defqon twijfel ik ook nog over. Heb jij nog festivals op de planning staan dit jaar?

4 weken geleden

Zeker x2! Manlief blijft thuis of ouders blijven slapen (bijv GroundZero) 🥳

4 weken geleden

Ging altijd elk jaar met m'n man naar emporium dit jaar helaas het laatste jaar 😭 en dit jaar kan ik niet want ik ben 9 juni uitgerekend. Dus voor volgend jaar een nieuw festival zoeken. Defqon is nog wel een droom alleen de prijzen vind ik wat minder en die kaarten zijn zo snel uitverkocht.

4 weken geleden

Reactie op anne1348

Ging altijd elk jaar met m'n man naar emporium dit jaar helaas het laatste ...
Ben je al eens naar Defqon geweest? Ik vind het echt geweldig, de prijzen niet zo haha

4 weken geleden

Reactie op anne1348

Ging altijd elk jaar met m'n man naar emporium dit jaar helaas het laatste ...
Wij gingen normaliter altijd de zaterdag. Maar die prijzen zijn zooooo gigantisch geworden. Vorig jaar op een vrijdag geweest! Was een stuk goedkoper en ook rustiger op het terrein, maar nog steeds erg leuk!

4 weken geleden

Ja zeker haha. Ik ben nu 32w zwanger maar heb vorige zomer nog op Defqon.1 mogen draaien. Nu met de nieuwe baby heb ik het DJ zijn wat meer achter me gelaten, ben in de weekenden liever met m’n vriend, maar heb al op de planning staan om naar de hardstyle dag te gaan met de vierdaagsefeesten. Scheelt dat ik er vlakbij woon en altijd naar huis kan (woon dus ook in provincie Gelderland)☺️

4 weken geleden

Yup 🙋‍♀️ gabber/hardcore liefhebber vanaf hele jonge leeftijd. Zal ook altijd zo blijven 😂

4 weken geleden

Reactie op daissJR

Hier ook een mega hardstyle liefhebber. Decibel 2019 was mijn laatste (grot ...
Ook een classic liefhebber. 😄 Wij gaan dit jaar ook naar vwab. Ons zoontje is al wel weg vd muziek. Ik las ergens dat wish outdoor op zondag voor alle leeftijden is en dat ze een kid area hebben ofzo? Misschien een idee haha.

4 weken geleden

Reactie op saffiee

Hier!! Voor corona stond ik ieder weekend wel ergens, toen werd ik in 2021 ...
Hetzelfde hier! Elk weekend wel een feestje haha. Wat is de reden dat je nu niet vanwege borstvoeding meer gaat?

4 weken geleden

Reactie op Elisa124

Ja!! Alleen ik ben al best lang niet geweest vanwege m’n zwangerschap en om ...
Leuk!! Ja ik ga ook weer met m'n man naar vwab. Defqon waarschijnlijk alleen op zondag en daarna heb ik alleen nog Ground Zero op de planning staan! 😄

4 weken geleden

Reactie op NMH

Zeker x2! Manlief blijft thuis of ouders blijven slapen (bijv GroundZero) � ...
Nice! Mijn man en ik gaan ook naar Ground Zero! Helaas dit jaar voor het laatst 😢

4 weken geleden

Reactie op lilymilo

Ja zeker haha. Ik ben nu 32w zwanger maar heb vorige zomer nog op Defqon.1 ...
Wat leuk! Is dat nog steeds Matrixx at the park, of is dat nu weer iets anders? Zag laatst iets voorbij komen dat het nu ergens binnen is ipv buiten?

4 weken geleden

Reactie op Daisy93v

Wij gingen normaliter altijd de zaterdag. Maar die prijzen zijn zooooo giga ...
Vrijdag Defqon is echt top!

4 weken geleden

Reactie op Livingforthemoment

Hetzelfde hier! Elk weekend wel een feestje haha. Wat is de reden dat je nu ...
Aaaah ja zo leuk he! Mis het soms wel hoor. Ik zie het eigenlijk niet zo zitten om steeds te moeten kolven. Ik ben op zulke dagen constant bezig met de tijd en vind dat vervelend. Ook eventueel melk weg moeten gooien doe ik liever niet. Ik lust wel graag wat drankjes en dan duurt het gewoon echt lang voordat 't je lichaam uit is.

4 weken geleden

Reactie op Livingforthemoment

Wat leuk! Is dat nog steeds Matrixx at the park, of is dat nu weer iets and ...
Matrixx at the park is buiten, er is wel op de zondag een feest in Doornroosje. Ohhh ik ben zo benieuwd naar de lineup van dit jaar 🥹 *wordt hyped van een gratis thuis evenement want al eeuwen niet meer naar een feest geweest*