12 Reacties

5 jaar geleden

Hi. Ik denk niet dat het past. Ik lees mee

5 jaar geleden

Toen ik nog een fiat 500 had paste mijn stokke kinderwagen er zeker in. En ik had maar een 3deurs ook. Je moet een beetje creatief zijn. De ISO fix paste bij mij alleen niet. Te weinig ruimte om deze er goed op de achterbank in te klikken. Ik deed de bak van de kinderwagen in de achterbak en het onderstel zette in ingeklapt achter mijn stoel of bij de bijrijdersstoel. Dus als je zelf met je partner en kindje op pad gaat dan past het maar meer mensen kunnen dan niet mee. Succes!

5 jaar geleden

Toen ik nog een fiat 500 had paste mijn stokke kinderwagen er zeker in. En ...
Ohhh topp bedankt voor je reactie, ik ga even passen en meten ik heb ook een 3deurs.

5 jaar geleden

Reactie op sb2020

Ohhh topp bedankt voor je reactie, ik ga even passen en meten ik heb ook ee ...
Gewoon proberen. De auto weg doen is een duurdere optie dan paar keer ff goed passen en meten met je kinderwagen ☺️

5 jaar geleden

Gewoon proberen. De auto weg doen is een duurdere optie dan paar keer ff go ...
Jaaa inderdaad daarom. En het is zo een leuke auto wil hem ook echt niet weg doen. Gebruik hem alleen voor wat verre dingen de rest kunnen wij gelukkig lopend af. Topp bedankt voor je hulp ☺️

5 jaar geleden

Van de Joolz day 3 kan je heel gemakkelijk de wielen eraf halen. Misschien kijken of die past. En in veel auto’s is het zo dat onderstel of bak in de achterbak past en de rest op de achterbank. Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken. Bij verschillende winkels kan je de kinderwagen ook passen in de achterbak. Je auto wegdoen is een duurdere optie, maar oh hij is zo leuk!😍

5 jaar geleden

Hoi, Ik heb ook een fiat 500. Wij hebben gekozen voor de kinderwagen maxi cosi laika, deze past met gemak in de achterbak zonder wielen te moeten verwijderen de reiswieg past er boven op en nog ruimte voor een (grote) tas! Ik ben zelf erg tevreden over de kinderwagen, hij is compact, licht in gewicht en makkelijk in en uit te klappen. Wel een relatief kleine (boodschappen) mand onderaan, kleine wielen dus misschien minder geschikt als je een flinke wandelaar bent en de wagen met reiswieg is wat aan de lage kant. Zelf ervaar ik hier geen hinder aan. Ik heb als auto stoel een maxi cosi pebble, deze past op de kinderwagen (je krijgt koppelstukken meegeleverd) en makkelijk in de auto. Deze bevestig ik met de gordel, als ik alleen rij of korte stukjes heb ik hem om de bijrijder stoel staan, achterin kan ook maar dat is een iets lastiger klusje. Veel succes met kiezen!

5 jaar geleden

Reactie op sb2020

Jaaa inderdaad daarom. En het is zo een leuke auto wil hem ook echt niet we ...
Graag gedaan.

5 jaar geleden

Ik had ook de fiat500 en de Jools Day. Meestal zette ik de maxi cosi voorin naast mij als we met mijn auto gingen. En de achterbank plat. Nam vaak ook de luiertas en speelkleed etc mee. Dus zonder isofix voorin en de airbag uit! Als er nog iemand meereed klapte ik 1 deel vd achterbank om dan past alles makkelijk.

5 jaar geleden

Topp bedankt allemaal voor jullie handige tips. Ik ga even passen en meteen inderdaad. Liefs ☺️

5 jaar geleden

Als je graag isofix wil is t nog de moeite waard om de cybex te proberen. Onze cybex base voor de aton q is 10cm korter dan de base voor maxi cosi. Daarnaast is de cybex kinderstoel door de vorm wat compacter. Dat scheelde precies genoeg in mijn auto :-)

5 jaar geleden

Als je graag isofix wil is t nog de moeite waard om de cybex te proberen. O ...
Wat een handige tip ik ga eens kijken bij cybex voor de maxi cosi. Bedankt ☺️