6 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een panda gehad. Een simpele vouw kinderwagen zou er wel inpassen. Verder geen ervaring met autostoelen. Maxi cosi paste net op de avjyerb

2 jaar geleden

Achterbank

2 jaar geleden

Reactie op Ang6

Ik heb een panda gehad. Een simpele vouw kinderwagen zou er wel inpassen. V ...
Dankje voor je reactie!

2 jaar geleden

Ik heb ook en fiat panda, nog geen ervaring met de autostoel (bij mijn panda kan geen isofix). Ik denk dat straks de wandelwagen Mutsy Nio, wel achterin past. Ook nog niet geprobeerd...als ik de kleine naar m'n moeder breng om op te passen, dan neem ik wel onze andere auto mee. Dat is een station. In mijn panda neem ik m'n zoontje eigenlijk alleen mee als ik alleen maar de luiertas hoef mee te nemen. Dus eigenlijk heb je niet heel veel aan m'n reactie馃ぃ Kan weleens kijken of de wandelwagen makkelijk past als er niemand anders is die dit weet.

2 jaar geleden

Hier ook een panda. Wij moeten een kant van de achterbak inklappen anders past de wagen er echt niet in. We hebben wel een oude kinderwagen dus mis zijn de wagens van nu wel kleiner. Wij gaan juist van auto wisselen omdat nimmer 2 onderweg is en we de hele achterbank nu nodig hebben 馃槄

2 jaar geleden

Hier een panda. Twee autostoelen achterin. Die zitten vast met isofix maar dat is niet zo een basis voor een 0+ stoel die zijn van de 4+ stoelen. Oudste zoon zit achter mij en gaat prima. Jongste achter de bijrijder omdat zijn benen minder goed buigen ivm korte beentjes 馃檲 dus de bijrijder zit iets naar voren. Er is een keer een maxi Cosi mee geweest zonder isofix maar dat vond ik echt even proppen. Qua kinderwagen paste hier de joolz achterin omdat je de kinderwagen bak kon opbouwen en het onderstel rechtop kon zetten. Nu een Mutsy Icon. Die kan je erg klein opvouwen. Kinderwagen bak gaat alleen wat stroever in elkaar dan doe van de joolz vind ik