16 Reacties

2 jaar geleden

Geen ervaring, maar ik zou maar uitgaan van de expertise van je arts en dat boven de mening van iemand die in 2010 zegt gelezen te hebben dat het niet mag tijden de zwangerschap 😊 je huisarts zou nooit iets doen om je baby in gevaar te brengen.

2 jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Geen ervaring, maar ik zou maar uitgaan van de expertise van je arts en dat ...
Dankje voor je reactie! Dat is ook zo, soms heb je het heel even nodig om dit van iemand anders te horen! :)

2 jaar geleden

Dit is de info die artsen gebruiken😏

2 jaar geleden

Dankje! Dan ziet het er gewoon oke uit!

2 jaar geleden

Ik heb twee keer eerder Flagyl gebruikt. Geen last van gehad behalve dat het alle bacteriën doodt waardoor schimmels weer de overhand kregen.. 🥴 Huisarts zei achteraf ook dat dat idd een risico is. Maar als je het al zes weken hebt zou ik het zeker behandelen. Bij mij gaat het gelukkig snel weg (en komt dan ook weer terug na sex 🙃) Ik heb ook bv tijdens de zwangerschap gehad dus heb er wat onderzoek naar gedaan. Het risico is niet sterk verhoogd dus voor mij is het geen zorg. Heb het behandeld met canesten gyno, dat werkt normaal als een zonnetje. Maar dit keer kreeg ik na 1 behandeling alweer schimmel… hopeloos soms!

2 jaar geleden

Reactie op Valenciana

Ik heb twee keer eerder Flagyl gebruikt. Geen last van gehad behalve dat he ...
Pff.. Zo blijf je bezig.. je huisarts bedoelt het risico dat je daarna schimmel krijgt ? Ik had het ook al aan het begin van de zwangerschap.. Denk dat het nu ook terug is gekomen na de seks. Om moe van te worden.. Gebruik jij ook de test van Canesten gyno of laat je bij de huisarts testen?

2 jaar geleden

Reactie op RoosI

Pff.. Zo blijf je bezig.. je huisarts bedoelt het risico dat je daarna schi ...
Ja dat bedoelde de huisarts, omdat de behandeling tegen BV bacteriën doodt waardoor er weer een onbalans bestaat. Daardoor krijgen schimmels de overhand en heb je risico op een schimmelinfectie.. Ik herken inmiddels de klachten dus laat me niet testen bij de huisarts. En het gaat dus gelukkig snel over bij mij. Anders zou ik het wel laten testen bij de huisarts, zwangerschap is toch net even anders allemaal. Die test van canesten gyno heb ik ook weleens gebruikt, maar had het ook wel kunnen ruiken 😬

2 jaar geleden

Reactie op Valenciana

Ja dat bedoelde de huisarts, omdat de behandeling tegen BV bacteriën doodt ...
Oh fijn, naja dan ben ik over 7 dagen van de bacterie af en dan wachten op de schimmel! Haha Ja ik opzich ook wel maar vind het zeker weten toch altijd wel fijn! Jij gebruikt dus geen Fragyl meer begrijp ik uit je bericht ? Wat van Canesten Gyno gebruik je voor een bacterie?

2 jaar geleden

Reactie op RoosI

Oh fijn, naja dan ben ik over 7 dagen van de bacterie af en dan wachten op ...
Nee omdat het dus snel overgaat vind ik het niet nodig om die killer antibiotica er tegenaan te gooien! Maar als het weken zou duren, zou ik dat wel doen hoor. Vind het nogal een vies gevoel namelijk. Deze: https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/canesten-gyno-balance-gel-7st.htm?channable=00de4f696400373734343058b2&cross=0&dtext=0&dtag=0&dmenu=0&dpath=0&dafval=0&dvraag=0&drel=0&ingr=0&gclid=Cj0KCQiAieWOBhCYARIsANcOw0yXp0NSB4cl3vK7pjylfdn1Y89RzANMTAz9kjvM71mI56aqsZpBpo0aAkTbEALw_wcB

2 jaar geleden

Bij twijfel: altijd luisteren naar je huisarts/gynaecoloog en niet naar dokter Google ;)

2 jaar geleden

Reactie op Valenciana

Nee omdat het dus snel overgaat vind ik het niet nodig om die killer antibi ...
Dankje! Ik ga voor nu nog even voor de 7e daagse kuur Flagyl maar als ik het hierna weer heb ga ik ook Canesten Gyno proberen, ik ben persoonlijk ook niet zo voor de antibiotica!

2 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Bij twijfel: altijd luisteren naar je huisarts/gynaecoloog en niet naar dok ...
Ja dat is zo maar als je een nare ervaring hebt gehad met een dokter, omtrent zwangerschap is dat soms best wel even moeilijk.

2 jaar geleden

Ik heb dat heel lang gehad en ik gebruikte evagynal dit kun je kopen bij de apotheek. De geur en klachten zijn direct weg. Het is een vaginaal douche met geneesmiddel dat heel veilig is en niet langdurig gebruikt hoeft te worden.

2 jaar geleden

normaflor kopen! veilig tijdens zwangerschap en werkt gegarandeerd!!