11 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben zelf 1,66 en heb flair broeken bij: https://www.millyskleding.nl/ Gekocht. Zijn niet zo duur maar zijn ook van die goedkopere markt broeken als je op de site kijkt moet je zoeken bij comfortbroeken. Volgens mij hebben ze ze wel maar alleen in zwart en cremewit/ofwhite

2 jaar geleden

Die van fashionmusthaves zijn prima en die kan je op maat knippen (het soort stofje zorgt dat het niet gaat rafelen, ook niet in de was). Ze hebben wel een iets strakkere buikband dus ik zou voor tijdens de zwangerschap 2 maten groter kiezen (ipv 1) dan je normaal doet vanwege die buikband.

2 jaar geleden

Ik ben 1,65 en heb een flair van de costes. Heel fijn, wil er zelf nog ook een paar bij halen 馃槉

2 jaar geleden

Bij Zalando kan je op pasvorm 'petite' zoeken. Ik neem aan dat je flared broeken bedoeld?

2 jaar geleden

Je kunt ze toch zo even omzomen met instrijkbaar zoomband? 1 of 2x de zoom omslaan, strijkband ertussen, strijken met een natte theedoek ertussen en klaar.

2 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapsflared van de prenatal en die is erg kort. Ik ben 170 en bij mij valt hij eigenlijk te hoof.

2 jaar geleden

Ik ben ook 1,63 en deze van Pieces was goed op lengte met een hoge buikband. https://www.wehkamp.nl/pieces-maternity-flared-broek-pmnala-van-gerecycled-polyester-zwart-16922513/?ref=%7B%22id%22%3A%22dames-mode_kleding_broeken%22%2C%22filter%22%3A%22pieces-maternity%22%2C%22params%22%3A%22merk%3Dpieces-maternity%22%7D En deze van Shein heb ik bijna de hele zwangerschap door gedragen. Was ook perfect op lengte!

2 jaar geleden

Ik heb ook altijd het zelfde probleem. Ik heb een strijkband gekocht, de broek een aantal keer omgeslagen en vast gestreken. Heb ik een aantal jaar terug gedaan en het zit nog steeds 馃き

2 jaar geleden

Reactie op TAN94

Ik ben ook 1,63 en deze van Pieces was goed op lengte met een hoge buikband ...
Deze heb ik ook voorbij zien komen! Schijnt het niet door?

2 jaar geleden

Bij Zalando kan je op pasvorm 'petite' zoeken. Ik neem aan dat je flared br ...
Oeps, ja bedoel flared broeken haha 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op LaraW

Deze heb ik ook voorbij zien komen! Schijnt het niet door?
Die van pieces is indd wel een dunne stof en je ziet de onderbroeklijnen er wel doorheen. ik loste het op door een panty onder te dragen afgelopen winter. Die va. Shein schijnt niet door