Welke medicijnen kregen jullie bij een galsteenaanval? Ik krijg oxycodon en diclofenac. Hierbij neem ik ook maagtabletten in. De aanval is voorbij, maar de medicijnen zorgen voor veel buikpijn. Ik voel steken in mijn maag, darmen en galblaas. Ervaarden anderen dit ook?