5 Reacties

3 jaar geleden

Ja ik heb het ook. Soms realistische dat er iemand inbreekt en ik niet wakker kan worden. Soms dat je wakker word en alles doet wat je normaal doet en ineens wakker word en gedroomd hebt dat je wakker werd. En soms zoals vanacht dat ik door een soort dinosaurus achterna zat😳 geen idee hoe ik daarop kom magoed. Je word wel in 1 klap wakker en slapen wil dan nog amper. En soms nog hoofdpijn door te vast of te weinig slaap als gevolg van dat alles

3 jaar geleden

Ik droomde laatste dat ik al bevallen was, toen thuiskwam kwam ik erachter dat we een jongen hadden ipv een meisje 🤣 en ik wist ook niet zo goed wat ik ermee moest want alles was thuis natuurlijk al voor de komst van een meisje ingericht 🤪

3 jaar geleden

Reactie op Cindy1986

Ik droomde laatste dat ik al bevallen was, toen thuiskwam kwam ik erachter ...
Zoiets droomde ik een tijd terug ook. Was echt vreemd. Gelukkig nog niet zo raar gedroomd als mn moeder deed toen ze zwanger was. Die dacht dat ze de baby hoorde huilen en dacht dat het een schone luier moest. Was ze van plan mn vader te verschonen😳 mn pa meteen wakker en gezegt wat ben jij van plan. Zei ze zelfs de baby verschonen😂 mn pa nou ik weet niet hoe groot jij die baby inschat maar je hebt toch echt de verkeerde😂 toen werd ze pas wakker

3 jaar geleden

Heel herkenbaar Cindy, doodeng en levensecht!!! Ik herinner ze ook smorgens, dat had ik eerder nooit!

3 jaar geleden

Zo blij om te horen dat ik niet de enige ben met rare dromen! Afgelopen nacht droomde ik dat ik onze kat en kitten borstvoeding gaf.... moet niet gekker worden! En dan te bedenken dat ik (op dit moment) er nog niet aan moet denken en waarschijnlijk zal kiezen voor flesvoeding