27 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Super vervelend! Ik heb dit zelf ook gehad, bij mij hielpen drogen aan de lucht heel goed. Dus slapen zonder ondergoed en na het douchen nog even 10 minuten op bed liggen zonder ondergoed, en benen uit elkaar.. maandverband of strakke broeken zijn inderdaad geen goed idee.

één jaar geleden

Reactie op SAARNYC

Super vervelend! Ik heb dit zelf ook gehad, bij mij hielpen drogen aan de l ...
Bedankt voor je reactie! Ik ga het uitproberen.

één jaar geleden

De zalf neocutigenol helpt goed. Wordt ook gebruikt bij baby’s die erg openliggen bij luiereczeem of allergie aan pamper

één jaar geleden

Slapen zonder ondergoed en gaasje met vaseline tussen je schaamlippen > werkte bij mij fantastisch

één jaar geleden

Of even met sudo crème insmeren dat helpt vaak ook goed! vervelende plek om dit te hebben hè.

één jaar geleden

Sterke kamille thee zetten (3 zakjes in 1 mok), overnacht laten trekken + afkoelen. In een plantenspuit doen, en na elk toiletbezoek even sprietsen.

één jaar geleden

Reactie op sudderlapje

Of even met sudo crème insmeren dat helpt vaak ook goed! vervelende plek om ...
Sudo heb ik geprobeerd maar het begon enorm te branden.

één jaar geleden

Reactie op Arixx

Sterke kamille thee zetten (3 zakjes in 1 mok), overnacht laten trekken + a ...
Kamille thee staat af te koelen 👌🏼

één jaar geleden

He wat naar! Ik heb geen tips voor nu maar ben zelf erg tevreden over Always 100% organic cotton. Zowel het maandverband als de inlegkruisjes.

één jaar geleden

Reactie op mljk

Slapen zonder ondergoed en gaasje met vaseline tussen je schaamlippen > ...
Dit ga ik vanacht proberen ik hen bog gaasjes uit mn kraampakket, haha.

één jaar geleden

Reactie op MevrJo

He wat naar! Ik heb geen tips voor nu maar ben zelf erg tevreden over Alway ...
Bedankt! Voorkomen is nog beter natuurlijk.

één jaar geleden

Drogen Aan de lucht werkt goed! Dan heeft het echt even de “ruimte” om te herstellen😊

één jaar geleden

Reactie op Jody Swennen

De zalf neocutigenol helpt goed. Wordt ook gebruikt bij baby’s die erg open ...
Ik kende deze zalf niet maar heb het besteld. Lijkt mij prettig om in huis te hebben. Ik lees goede reviews! Uit nood maar sudo gesmeerd maar dat was niet te doen. Erg pijnlijk en doordat het open is blijft het ook niet op de huid zegmaar.

één jaar geleden

Ik heb het nog nooit voor mijn vagina gebruikt maar wij smeren hier thuis op zo'n beetje alle wondjes, schaafwonden, blaren etc. en zalfje genaamd Propolis! Dat is een soort zalf gemaakt van bijenwas. 1 keer smeren en ik merk altijd direct verschil! Het is een natuurlijk product dus voor zo'n beetje alles te gebruiken! Ik zweer erbij en gebruik niks anders meer! 🙏🏻❤️

één jaar geleden

Reactie op Ukkie21

Ik heb het nog nooit voor mijn vagina gebruikt maar wij smeren hier thuis o ...
Oh ik ken het, wij hebben dat wel eens gebruikt voor onze kippen. Nooit bedacht dat het ook gewoon op een mensenhuid te gebruiken is!

één jaar geleden

Zelf niet geprobeerd en weet niet of deze er al tussen stond, maar bij een cursus de tip gekregen een zakje stroop in de diepvries te leggen. Dit zou zacht moeten blijven en kun je vervolgens verkoelend gebruiken in je ondergoed.

één jaar geleden

Ik heb sinds mijn vorige bevalling, 4 jaar geleden, altijd Kotex gebruikt als maandverband. Het is even een ding in je broek maar bij Always kreeg ik altijd door zweten blaren en het zit zoveel fijner dit. Nog nooit last van gehad en ik was uitgescheurd een beetje. Sindsdien soms wel gevoelig daaronder met momenten maar nooit door Kotex in ieder geval.

VRIEND

één jaar geleden

Wat vervelend! Ik denk dat er al goede tips zijn om de schaafwonden te verzorgen. Mijn tip voor het schuren te voorkomen zou zijn wasbaar maandverbanden, bijvoorbeeld imse vimse is echt heel erg zacht. Of menstruatieondergoed.

één jaar geleden

Ik had dit na de bevalling en inderdaad de meeste adviezen van hier werken wel goed. Vooral veel laten luchten en eigenlijk niet al te veel lopen en elke dag 2 keer spoelen met kamille. Dit kan onder de douche, als je dan hurkt kun je het er zo tegenaan spuiten met een bidon ofzo. Of een vuilniszak onder de wc bril spannen en daarop gaan zitten. Of gewoon gaan liggen op een matje en het er dan overheen spoelen. En als je wel moet lopen, dan inderdaad een gaasje met vaseline, zodat de plek niet weer overal tegenaan schuurt .

één jaar geleden

Vasaline Paraffine is vrij van parfum e.d. maar wel goed vet. Dat zou je ook nog kunnen proberen.