7 Reacties
3 jaar geleden
Heb je wel rustig de borstvoeding afgebouwd? Je kan namelijk niet zomaar ineens stoppen met borstvoeding geven, dit kan leiden tot borstontsteking of verstopping..
3 jaar geleden
Reactie op foreverours
Heb je wel rustig de borstvoeding afgebouwd? Je kan namelijk niet zomaar in ...
Ik denk niet rustig genoeg.. :(
Hoe kom ik van die verstopping af?
Ik dacht dat het rust nodig had maar 5 dagen later is het nog steeds zooo pijnlijk.
3 jaar geleden
Masseren en toch een beetje de druk eraf kolven, anders is de kans op een borstontsteking best groot. Je kan ook sali thee drinken schijnt ook te helpen.
3 jaar geleden
Reactie op MamaWatermaloen
Masseren en toch een beetje de druk eraf kolven, anders is de kans op een b ...
Maar ik heb nu al 2 dagen niet gekolfd .. omdat ik heel graag wil stoppen.
Als ik nu weer ga kolven geef ik dan geen verkeerd signaal?
Lost dit probleem zich niet op met de tijd ?
3 jaar geleden
Ja echt afbouwen, ik heb dat ook middels kolven gedaan. Steeds een beetje als je merkt dat je borsten op springen staan! Even gedoe maar komt goed. Wacht niet tot ontstekingen!
3 jaar geleden
Maar ik heb nu al 2 dagen niet gekolfd .. omdat ik heel graag wil stoppen. ...
Mijn ervaring is dat het echt helpt. En na dat ik de druk had weg gekolfd en de mega pijnlijke harde plekken duurde het daarna meer dan een dag voor ik weer op dat punt zat. Toen weer wat afgekolfd zonder harde plekken. Daarna zat daar 3 dagen tussen en toen nog even iets gekolfd om harde plekken voor te zijn en daarna was het klaar. Daardoor geen borst ontsteking gehad of pijn en ik ging van 6 voedingen naar niks. Maar je moet doen wat voor jou goed en prettig voelt. Elk lichaam is anders dus wat voor mij heeft gewerkt geld misschien niet voor jou😊