Hoi dames en wellicht een enkele heer,
Mijn man heeft laten weten dat hij geen gevoel meer voor me heeft. We hebben 3 kinderen (waarvan de jongste deze maand 2 wordt) en zijn 7 jaar getrouwd. Onze relatie vond ik altijd heel sterk, ook al hebben we zo onze terugkerende issues (die ik zie als typische tropenjarendingen, zoals taakverdeling). Hij houdt nog heel veel van me maar zijn gevoel is, achteraf gezien, al langer weg. Wat dan gevoel dan precies is weet hij zelf ook niet goed uit te leggen.
We zijn er beiden kapot van, dit is iets wat we allebei niet willen of ooit gedacht hadden! Omdat we er alles aan gedaan willen hebben, gaan we nog wel relatietherapie proberen. Ik merk dat ik op zoek ben naar alles wat enigszins hoop biedt, daarom mijn vraag: zijn er stellen die ook in relatietherapie zijn geweest en het gevoel weer terug hebben gekregen (zelfs als dat al langer weg was of je het echt niet meer verwachtte terug te krijgen)?