32 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij (weet ik niet zeker) heb je in november de mazzeldagen bij prenatal;) weet natuurlijk niet of je zolang kunt wachten.

3 jaar geleden

Volgens mij (weet ik niet zeker) heb je in november de mazzeldagen bij pren ...
Wij hebben m vorig jaar met black friday gekocht idd. Topding, maar wel heel duur bij elkaar 🙈 Maar echt het geld waard, het is zó handig

3 jaar geleden

Volgens mij (weet ik niet zeker) heb je in november de mazzeldagen bij pren ...
Dankje! Maar heb hem idd binnenkort nodig🙈

3 jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Wij hebben m vorig jaar met black friday gekocht idd. Topding, maar wel hee ...
Jaa dat geloof ik!! Fijn systeem. Is ook zo!

3 jaar geleden

Halverwege september zijn de mazzeldagen van Prénatal. Ligt er dus aan hoe snel je het nodig heb. 😊

3 jaar geleden

Reactie op KrissP

Halverwege september zijn de mazzeldagen van Prénatal. Ligt er dus aan hoe ...
Dankje! Liefst zo snel mogelijk 🙈 scheelt dat erg veel?

3 jaar geleden

Reactie op Lies1999

Dankje! Liefst zo snel mogelijk 🙈 scheelt dat erg veel?
Ze hebben vaak 20% korting. Dus ja dat scheelt wel!

3 jaar geleden

Laatste keren was de set die jij wil uitgesloten van de korting. Maar de investering helemaal waard! Kan niet meer zonder haha

3 jaar geleden

Deze is tot nu toe inderdaad overal uitgesloten van acties. Althans, alle grote/bekende acties. Wij hebben hem vorig jaar gewoon gekocht en zijn er heel blij mee. Geld zeker waard.

3 jaar geleden

Hier ook maanden gewacht op een korting maar niet gelukt, altijd uitgesloten van alle acties helaas. Geld meer dan waard!

3 jaar geleden

Bij Paradisio kreeg je een waardebon terug van 20% van het bedrag. Online was deze ook uitgesloten van acties, maar in de winkel niet

3 jaar geleden

Hier ook niet gelukt hem met korting te krijgen. We zijn er wel echt ontzettend blij mee! Geld meer dan waard!

3 jaar geleden

Ik heb toen de kortingsbon gebruikt van Prenatal in de Blije Doos!

3 jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Ik heb toen de kortingsbon gebruikt van Prenatal in de Blije Doos!
Is 10 euro maar goed alles is meegenomen. Toen lang gewacht op korting maar niet gevonden. In Duitsland is hij geloof ik wel goedkoper. Weet niet of je makkelijk de grens over kunt?

3 jaar geleden

Marktplaats of vinted proberen! Onlangs de mijne inclusief isofix verkocht voor 50 euro.

3 jaar geleden

Ze hebben vaak 20% korting. Dus ja dat scheelt wel!
Okee dat scheelt inderdaad!!

3 jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Is 10 euro maar goed alles is meegenomen. Toen lang gewacht op korting maar ...
Nee helaas niet ..🙈 hoor veel dat het hem echt waard is. Dus als ik hem niet kan vinden in vited of marktplaats. Gaan we hem zo kopen 😊

3 jaar geleden

Reactie op missofthelake

Marktplaats of vinted proberen! Onlangs de mijne inclusief isofix verkocht ...
Jaa heb ik geprobeerd. Alleen ze zijn erg geliefd. Op Marktplaats staan er zelf isofix gezocht op🙊

3 jaar geleden

Ik volg deze al vanaf het begin van mijn zwangerschap en zonder succes. Wordt altijd uitgesloten van acties, ook tijdens de mazzeldagen van Prenatal helaas. Dus wij hebben maar de volle mep betaald

3 jaar geleden

Wij hebben alleen de familyfix 360 nog nodig en rijden deze week misschien even naar Duitsland heen en weer. De Babyone heeft hem daar in de aanbieding.