21 Reacties

5 jaar geleden

Nope, ook de grote H&M's hier in Utrecht hebben een bedroevend klein aanbod in de winkel

5 jaar geleden

In Eindhoven heb je ook bijna niets.

5 jaar geleden

Heb het gevraagd in de winkel. Helaas bijna alles online alleen een paar basics in de winkels

5 jaar geleden

Gewoon online bestellen desnoods verschillende maten! Ik heb verschillende tregging zwangerschapsbroeken van h&m en die zitten heerlijk

5 jaar geleden

Hier helaas ook niks. De winkels welke zwangerschapschapskleding verkochten zijn daar mee gestopt omdat het slecht verkocht werd.

5 jaar geleden

Ik vind dit ook echt stom, ik vind veel fijner om een broek te kunnen passen 😕

5 jaar geleden

Hier in Tilburg ook maar een klein aanbod helaas..

5 jaar geleden

Nope, hier in Amsterdam valt het ook tegen. Ik heb alleen wat in kunnen shoppen bij de Lidl, de rest helaas allemaal online.

5 jaar geleden

Reactie op Spruitopkomst

Nope, ook de grote H&M's hier in Utrecht hebben een bedroevend klein aa ...
Dit viel mij ook ontzettend tegen

5 jaar geleden

En helemaal met je eens wat betreft online shoppen, ik heb daar nooit het voordeel/gemak van ingezien en zeker zwanger wil ik voelen hoe het valt en zit.

5 jaar geleden

Reactie op aprilbabyx

Ik vind dit ook echt stom, ik vind veel fijner om een broek te kunnen passe ...
Is ook heel stom. Daarom doet Zalando het ook zo goed. Kan je het toch passen en weer gratis retouren.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op baby1994

Hier in Tilburg ook maar een klein aanbod helaas..
In Tilburg kun je wel ook naar van asten, is ook niet super veel, maar wel een mooie collectie van noppies en mamalicious bijvoorbeeld... En een prenatal in 't centrum, maar dat is een kleine citystore.

5 jaar geleden

In H&M BE kan je gratis in winkel retourneren en ook achteraf betalen. Kleren vallen trouwens groot uit maar heb steeds verschillende maten besteld en dan gewoon wat niet goed was in winkel teruggebracht. In België waren winkels op moment dat ik meeste kleren nodig had sowieso dicht. Volgend mij kost terugsturen met post trouwens ook maar 0,99€ 😉

5 jaar geleden

Den Bosch schiet ook niet op, 3 rekken kleren waarvan een half rek broeken

5 jaar geleden

Den Bosch inderdaad ook drama, bijna niks! Maar dan hoef ik het dus ook niet in waalwijk te gaan proberen 😟

5 jaar geleden

Ja waalwijk is drama he🙈 daar moet je echt geluk hebben of ze wat leuks hebben. Miss bij de roze wolluk ook in waalwijk. Die hebben ook niet extreem veel maar miss wel wat naar je zin 😊

5 jaar geleden

Volgens mij hebben alle hm hun zwangerschapsafdelingen bijna weg. Nieuwegein en Utrecht hebben ook nog maar 3 basics helaas

5 jaar geleden

Breda heeft gewoon genoeg hangen/liggen. Misschien daar kijken?

5 jaar geleden

H&M Den Haag (De grote waar voorheen de Bonneterie zat) Alleen de gangbare maten zijn altijd op. Ik bestel H&M mama online. De mama super skinny broeken van 30 euro heb ik in 3 kleuren in maat XL (nu 1.66, 85 kg) vind ze fantastisch

5 jaar geleden

Rotterdam in de koopgoot heeft een hele hoek met zwangerschapskleding!