21 Reacties

5 jaar geleden
Nope, ook de grote H&M's hier in Utrecht hebben een bedroevend klein aanbod in de winkel

5 jaar geleden
Heb het gevraagd in de winkel. Helaas bijna alles online alleen een paar basics in de winkels

5 jaar geleden
Gewoon online bestellen desnoods verschillende maten! Ik heb verschillende tregging zwangerschapsbroeken van h&m en die zitten heerlijk

5 jaar geleden
Ik vind dit ook echt stom, ik vind veel fijner om een broek te kunnen passen 😕

5 jaar geleden
Reactie op Spruitopkomst
Nope, ook de grote H&M's hier in Utrecht hebben een bedroevend klein aa ...
Dit viel mij ook ontzettend tegen

5 jaar geleden
En helemaal met je eens wat betreft online shoppen, ik heb daar nooit het voordeel/gemak van ingezien en zeker zwanger wil ik voelen hoe het valt en zit.

VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op baby1994
Hier in Tilburg ook maar een klein aanbod helaas..
In Tilburg kun je wel ook naar van asten, is ook niet super veel, maar wel een mooie collectie van noppies en mamalicious bijvoorbeeld... En een prenatal in 't centrum, maar dat is een kleine citystore.

5 jaar geleden
In H&M BE kan je gratis in winkel retourneren en ook achteraf betalen. Kleren vallen trouwens groot uit maar heb steeds verschillende maten besteld en dan gewoon wat niet goed was in winkel teruggebracht. In België waren winkels op moment dat ik meeste kleren nodig had sowieso dicht. Volgend mij kost terugsturen met post trouwens ook maar 0,99€ 😉

5 jaar geleden
Den Bosch schiet ook niet op, 3 rekken kleren waarvan een half rek broeken

5 jaar geleden
Ja waalwijk is drama he🙈 daar moet je echt geluk hebben of ze wat leuks hebben. Miss bij de roze wolluk ook in waalwijk. Die hebben ook niet extreem veel maar miss wel wat naar je zin 😊

5 jaar geleden
Volgens mij hebben alle hm hun zwangerschapsafdelingen bijna weg. Nieuwegein en Utrecht hebben ook nog maar 3 basics helaas