21 Reacties

VRIEND

één dag geleden

Wat onwijs lief dat je daar aan denkt en dat je wat leuks voor haar wilt halen ❤️ Ik ben zelf altijd vooral voor de uitjes om herinneringen te maken. Misschien een avondje samen uiteten op jou kosten? Of een dagje Spa samen. Als je echt iets wilt geven voor haar zelf een mooi sieraad? Een elektrische fotolijst waar zij zelf en en jullie en andere vrienden foto’s heen kunnen sturen?

één dag geleden

Een sauna of wellness bon (of samen gaan).

één dag geleden

Reactie op MomAy

Wat onwijs lief dat je daar aan denkt en dat je wat leuks voor haar wilt ha ...
Echt leuke ideeën bedankt! Dingentje met haar is door haar jonge kinderen en gebrek aan oppas zijn uitstapjes niet haalbaar behalve natuurlijk met de kinderen maar dan is ze zo heen en weer bezig dat ze nauwelijks kan genieten 😅

één dag geleden

Een avondje naar het theater o.i.d.

één dag geleden

Reactie op HarmonieuzeRegen706419

Echt leuke ideeën bedankt! Dingentje met haar is door haar jonge kinderen e ...
Ook leuk, als je dat ziet zitten, aanbieden om dan op te passen.

één dag geleden

Reactie op Brownn

Ook leuk, als je dat ziet zitten, aanbieden om dan op te passen.
Echt een goed idee!!

één dag geleden

Wat ikzelf leuk zou vinden om te krijgen en te geven is een pakketje met eten/drinken. Lekkere thee, koffie, siroopjes, zelfgemaakte snacks etc.

één dag geleden

Reactie op Grace93

Wat ikzelf leuk zou vinden om te krijgen en te geven is een pakketje met et ...
Voor als je even een verwen momentje voor jezelf hebt echt super leuk dit vind ik echt een leuk idee

één dag geleden

Overigens super lief dat je dit voor haar wil doen!

één dag geleden

Wat super lief! Aanbieden op te passen terwijl zij met partner of vriendin etc een hightea/lunch/workshop/avondje theater doet op jou rekening

één dag geleden

Ik zou persoonlijk een verwen box samenstellen. - Favo snacks - Fruit - Mokje (met een leuke tekst bv) - Warme sokken of pyjama set - Iets voor in bad/douche om te ontspannen - Fotoboekje met foto’s van het gezin etc

één dag geleden

Een paar keer eten laten bezorgen oid en dat ze daardoor een chille avond uit werk heeft

één dag geleden

Reactie op HarmonieuzeRegen706419

Voor als je even een verwen momentje voor jezelf hebt echt super leuk dit v ...
Doe er dan ook meteen echt verwend dingetjes in, maskertje, scrub, lekker kaarsje. Wat goed van je! Zouden meer mensen zo moeten zijn als jij ;)

één dag geleden

Eten bestellen en dachten gezellig opeten met een glas wijn. Of een dagje helpen in het huishouden. (En dus een paar dagen wat meer rust) En middagje op haar kids passen zodat ze lekker even iets voor zichzelf kan doen. Nouja, Drie dingen waar ik echt heel blij van zou worden. En trouwens, hoe super lief van jou!!!!! Ik denk dat de intentie al haar zo blij zo maken. Mensen die dit zien zijn goud waard!

21 uur geleden

Reactie op HarmonieuzeRegen706419

Voor als je even een verwen momentje voor jezelf hebt echt super leuk dit v ...
Ik maak als ik op kraamvisite ga snacks wat ook ingevroren kan worden. Zo heeft de mama altijd lekkere snacks (appeltaart, bananenbrood,muffins etc).

18 uur geleden

Ik denk dat je er sowieso een kaartje bij kan doen met hoe je haar ziet, dat zal ze heel bijzonder vinden denk ik. Echt attent dat je dit doet.

18 uur geleden

Lief dat je aan haar denkt! Heeft ze een bad? Ik had van een vriendin allemaal Kneipp producten gekregen voor in bad van lavendel waardoor je ontspant en ook een momentje voor jezelf kan maken. Vond dat zo heerlijk om bij te komen en attent!

7 uur geleden

Maak mooie en spontane fotos van haar met de kinderen tijdens de visite. Als je die achteraf stuurt is dat een prachtig cadeau
Super lief! Als je iets van verwennerij voor haarzelf koopt, doe er dan ook een 'oppas bon' bij. Het lastigste is namelijk om de tijd en energie ervoor te vinden. Ook dingen uit handen nemen zoals koken is heel fijn voor een drukke moeder, dat ze gewoon eens aan kan schuiven bij een uitgebreide maaltijd. Een high tea laten thuisbezorgen is ook mogelijk, misschien met een paar mensen zodat de zorg voor de kindjes ook even uit handen wordt genomen. En als ze eraan toe is, er lekker even op uit!

Reactie op BBeetje

Maak mooie en spontane fotos van haar met de kinderen tijdens de visite. Al ...
Bij deze zou ik van te voren zeggen dat je je camera even meeneemt en foto's van haar met de kindjes wil maken. Dan kan ze even haar haar en make up leuk doen. Ik zou me dan persoonlijk er fijner bij voelen en meer tevreden zijn met de foto's. Want eerlijk zat ik er soms echt in joggingpak bij