10 Reacties

4 jaar geleden

Wittekool bladeren uit de koelkast!

4 jaar geleden

Appelstroop in boterhamzakjes doen en invriezen.. heeft hier perfect geholpen. Na 2 weken was ik er af.. voor de rest eraf blijven en hele strakke sport bh om doen.. 24 uur omlaten ook tijdens douchen.

4 jaar geleden

Mijn kraamverzorgster knipte kraamverband in stukken,maakte dit nat en legde het in de vriezer. Dit deed ik dan in een washandje in mijn bh (hele strakke sportbh). Als ze ontdooid waren weer terug leggen in de vriezer. Werkte hier erg goed!

4 jaar geleden

Wat bij mij hielp tegen harde plekken: losmasseren met een vibrator 🙈

4 jaar geleden

Inderdaad appelstroop in boterhamzakjes doen en in de vriezer. Je kunt het daarna heel makkelijk vervormen en op je borsten leggen aangezien de appelstroop ijskoud wordt, maar niet bevriest!

4 jaar geleden

Kool!! Ik had er spitskool in op kamertemperatuur en de pijn was per direct weg!

4 jaar geleden

Kool!! Ik had er spitskool in op kamertemperatuur en de pijn was per direct weg!

4 jaar geleden

Bij mij duurde het twee a drie dagen. Ik kolfde soms mn borst goed leeg en dan de rest van de dag gewoon aanleggen. Soms maar een borst per keer, zodat vraag en aanbod weer op elkaar waren afgestemd. Wel na elke voeding in de gaten houden of er geen harde plekken waren.

4 jaar geleden

Witte kool uit de koelkast Beetje kneuzen en dan mooi je borsten ermee bedekken en een super strakke sportbh als je die nog aan kan krijgen.

4 jaar geleden

Als je borstvoeding geeft, kolven tot je borsten weer soepel en niet zo pijnlijk zijn, maar niet leeg kolven. Harde plekken er goed uit masseren. Als je geen borstvoeding hele strakke bh aan en koelen.