Hoi allemaal,
Heb de laatste tijd verschillende topics gezien over mensen met een burn-out. Hier nog iemand met een burn-out, zit alweer bijna een jaar thuis en voel me regelmatig nog steeds zo 😖.
Dacht dat het wel fijn zou zijn om soms even je ei kwijt te kunnen. Ik zal beginnen:
Voel me de laatste 1,5 week echt zwaar klote. Veel gestrest, zin om te huilen maar ook niet, weer spanning in sociale setting de laatste dagen. En overal gewoon mentaal moe en uit mijn hum. Merk dat het op sommige vlakken beter gaat zoals het huishouden of een dagje weg. Maar tegelijkertijd lukt het moeizaam om op te bouwen op werk en heb ik meer behoefte aan sociale contacten dan ik op dit moment aan kan. Ik merk ook dat ik erg kan rouwen om het feit dat het leven dat ik had niet meer terug komt.