113 Reacties
ADMIN
2 jaar geleden
Hoi lieve allemaal,
De informatie over de zorgverzekeringen in 2024 is aangevuld. Daarnaast kunnen we jullie een hele mooie korting bieden op de aanvullende verzekering van Nationale Nederlanden. Op het Extra pakket krijg je 20% korting via het 24baby collectief. Hiervoor gebruik je deze link https://www.nn.nl/ezorg?cv_site=70392 of gebruik je de code 70392 bij je aanvraag.
Sluit je je verzekering liever af bij OHRA? Dan kan je voor het Uitgebreid pakket gebruik maken van 10% collectiviteitskorting via 24baby ❤️. Dat doe je via deze link: https://www.ohra.nl/collectief/voordelen?collectiviteit=70146 of gebruik de collectiviteitcode 70146.
ADMIN
2 jaar geleden
Hoi!
Als iemand gebruik maakt van de collectiviteitskorting krijgt 24baby daar inderdaad een klein bedrag voor. Omdat we het pakket van Nationale Nederlanden goed vinden, informeren we je graag over de mogelijkheid om hier korting op je verzekering te krijgen. Iedereen heeft een andere zorgbehoefte, dus kijk vooral zelf welke verzekering bij jou past.
ADMIN
2 jaar geleden
Reactie op Tauriel
Waarom mag deze korting dan wel, maar mogen andere kortingscodes waarbij ee ...
Dat komt omdat wij bij kortingscodes van gebruikers niet kunnen controleren of dit betrouwbaar is of niet. Omdat we met te weinig mensen zijn om dit per geval te beoordelen, staan we dit helemaal niet toe.
Daarnaast zorgen de samenwerkingen die wij doen - waaronder deze - ervoor dat we de app gratis kunnen aanbieden aan jullie. Deze samenwerking levert dus naast een exclusieve korting op de verzekering van Nationale Nederlanden, ook op dat we de app kunnen blijven verbeteren en onderhouden.
2 jaar geleden
Reactie op Syl500
Volgens mij moet dat expliciet vermeld worden dat je als platform gesponsor ...
Aangezien 24baby en dit forum valt onder Sociale Media, moeten zij zich inderdaad houden aan de Reclamecode Sociale Media en Influencers, en zijn ze dus verplicht te melden dat dit sponsoring of een betaalde samenwerking betreft, in ieder geval een samenwerking tegen betaling of enig ander voordeel.
ADMIN
2 jaar geleden
Reactie op Syl500
Volgens mij moet dat expliciet vermeld worden dat je als platform gesponsor ...
In het artikel waarnaar verwezen wordt is dat al zo. Ik heb het nu ook toegevoegd aan het openingsbericht, en we zullen het verder verwerken. Alle informatie die we verstrekken over verzekeringen, zwangerschap en voor- of nadelen van deze aanbieders is onafhankelijk. Het staat iedereen vrij om te vergelijken en een eigen keuze te maken :)
Graag gaan we nu weer on-topic om hier vragen en discussie rondom zorgverzekeringen en zwangerschap neer te zetten. Vragen of opmerkingen die te maken hebben met samenwerkingen van 24baby mogen jullie mailen naar adverteren@24baby.nl. Zo houden we dit topic vrij voor leden die met elkaar over zorgkosten en vergoedingen in gesprek willen.
2 jaar geleden
Ik vind de verzekering van ZEKUR met de aanvullende verzekering ‘Extra’ een beter alternatief. Voor €185,25 p.m (tegen €173,- bij NN) heb je een volledige vergoeding voor de eigen bijdrage bevalling in het ziekenhuis + volledige vergoeding eigen bijdrage kraamzorg (i.p.v. €200,- bij NN). Daarnaast meer fysiotherapie (12 i.p.v. 9) en een ruime tandartsvergoeding (75%, max €500,-) die je bij NN niet in die aanvullende verzekering hebt.
2 jaar geleden
Zijn er mensen vergoed bij Menzis? Ik overweeg over te stappen omdat ik vanwege niet-zwangerschapsgerelateerde zorg een restitutiepolis nodig heb en zij die als een van de weinigen aanbieden. Ik heb de geboortezorgvergoedingen wel bekeken bij Menzis, maar vroeg me af of het in de praktijk ook soepel loopt of dat er veel haken en ogen aan zitten om dingen daadwerkelijk vergoed te krijgen, bijv de lactatiekundige zorg.
2 jaar geleden
Weet iemand misschien hoe het zit met overstappen van verzekering in een Fertiliteitstraject? Moet je hierbij nog ergens bij opletten bijv. wat betreft cryo's? Of gaan de kosten bij een overstap dan automatisch naar de nieuwe verzekeraar? En is het noodzakelijk dat deze ook ivf/icsi vergoed bij het betreffende ziekenhuis waar ze zijn opgeslagen?
2 jaar geleden
Ook goed om ff op te letten of de ziekenhuizen/zorgverleners in je buurt contract hebben met de zorgverzekering. Las net een artikel dat een deel nog niet rond is.
Consumentenbond: verzekeraars hebben zorgcontracten nog lang niet rond - https://nos.nl/l/2497764
2 jaar geleden
Reactie op Nicole1306
Ook goed om ff op te letten of de ziekenhuizen/zorgverleners in je buurt co ...
Ik heb met vgz contact gehad en ze verwachten zelfs niet dat het voor het einde van het jaar rond is. Ze adviseerde het in de gaten te houden en dagelijks wordt het bijgewerkt. Maar grote kans dat de contracten dus nog niet rond zijn voor 31/12
2 jaar geleden
Reactie op Lace
Zijn er mensen vergoed bij Menzis? Ik overweeg over te stappen omdat ik van ...
Ik zit bij Menzis. Vind het wel jammer dat je voor dingen als een kolf een verwijzing nodig hebt, daar gaat dan al veel van de vergoeding heen (vooral even goed de polisvoorwaarden lezen). Maar verder ben ik heel tevreden over ze.
2 jaar geleden
Reactie op Kleintje2023
Ik zit bij Menzis. Vind het wel jammer dat je voor dingen als een kolf een ...
Dat werkt inderdaad niet altijd handig bij Menzis. Een lactatiedeskundige had voor mij kosteloos een verwijzing voor een kolfapparaat geschreven. Die verwijzing was onvoldoende, omdat ik geen rekening van haar had. Kreeg om die reden niets vergoed. Was vorig jaar. Met andere rekeningen zoals die van de osteopaat zijn ze wel weer snel met uitbetalen.
ADMIN
2 jaar geleden
Reactie op rchlvanm
Hoe zit het met de korting als je al verzekerd bent bij Ohra? Kan dit dan a ...
Ik heb je vraag even doorgestuurd naar mij collega die hier meer over weet. Ik denk dat zij dit morgen ziet😊
2 jaar geleden
Ik heb vanavond zelf even in verdiept en ben van interpolis overgestapt naar Menzis.