Hoi,
Mijn streefgewicht is 62 kg. Ik ben inmiddels 58 kg en blijf gewicht verliezen. Ik wil wel borstvoeding blijven geven!
Ik eet best veel: volle kwark met noten en banaan (soms extra granola) bij ontbijt, vier dik belegde boterhammen voor de lunch, een vol bord 's avonds. Als ik eraan denk een tussendoortje tijdens het kolven. Ik eet gevarieerd en gezond.
Ik heb de diëtiste al gemaild voor een afspraak, maar hebben jullie in de tussentijd tips om te stoppen met afvallen, of zelfs aan te komen?