45 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben in totaal 17kg aangekomen 馃槄 na de bevalling 7kg kwijt.. dus nu nog 10kg te gaan.. tot 20weken zwangerschap was ik maar 5kg aangekomen de rest kwam er allemaal opt einde bij馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Mommy2ML

Ik ben in totaal 17kg aangekomen 馃槄 na de bevalling 7kg kwijt.. dus nu nog ...
Nog even een tip: wat mijn fout was, was te denken ik ben toch zwanger dus ik zie er niet naar馃槄.. dus als je niet teveel wilt bijkomen kijk er toch maar naar 馃ぃ

2 jaar geleden

Totaal kwam ik in m鈥檔 eerste zwangerschap 12,2 kilo aan. Week na de bevalling kon ik m鈥檔 eigen kleding weer aan en daarna nog vier kilo afgevallen.

2 jaar geleden

Reactie op Mommy2ML

Ik ben in totaal 17kg aangekomen 馃槄 na de bevalling 7kg kwijt.. dus nu nog ...
En na die 20 weken , ben je toen ook echt ineens veel gaan eten dan dat je toen nog 12 kilo aan bent gekomen? Of hoe kwam het ?

2 jaar geleden

Reactie op Mommy2ML

Nog even een tip: wat mijn fout was, was te denken ik ben toch zwanger dus ...
Verschilt per persoon hoor en diens verbrandingssysteem. Ik heb alles gegeten wat los en vast zat hoor. Ik ben heel gemiddeld aangekomen en was het ook vrijwel direct weer kwijt.

2 jaar geleden

Reactie op enenem

Totaal kwam ik in m鈥檔 eerste zwangerschap 12,2 kilo aan. Week na de bevalli ...
Dus weer op je oude gewicht ?

2 jaar geleden

Reactie op gbs98

Dus weer op je oude gewicht ?
Vier kilo minder dan m鈥檔 gewicht voor m鈥檔 eerste zwangerschap. Inmiddels zwanger van de tweede, dus huidig gewicht zegt niet meer zo veel haha.

2 jaar geleden

Ik ben met 32 weken 5,5 kg aangekomen 鈽猴笍

2 jaar geleden

16 kilo aangekomen in totaal. Tot 18 weken niks, daarna ging het snel. Na de bevalling direct 10 kilo kwijt en inmiddels de laatste 6 kilo ook weer.

2 jaar geleden

Ik ben nu 32 weken en zo'n 15 kilo al aangekomen.. ik eet ook wel erg veel en heb ook wel aanleg om snel aan te komen. Meeste kwam er sinds de 25 weken bij.

2 jaar geleden

Reactie op enenem

Vier kilo minder dan m鈥檔 gewicht voor m鈥檔 eerste zwangerschap. Inmiddels zw ...
Gefeliciteerd 馃嵓

2 jaar geleden

Ik tot 32/33weken 7 kilo dacht ik. Ben nu 37 heb me sindsdien niet meer gewogen vind t ook zo vreselijk onbelangrijk. En ik eet ook de hele dag door puur door de honger. K zal t wel nodig hebben馃檮

2 jaar geleden

Volgens mij ben ik de enige op dit moment 馃槄die bij al de drie kinderen 30 kilo aankomt (maar binnen 6-7 maanden gaat het helemaal weer weg) nu zwanger van de vierde en ben 17+4 7kilo aangekomen馃ぃ馃ぃ馃ぃ mijn gewicht is altijd 56 geweest dus keer wel terug (denk ik)馃槄馃槄馃槄

2 jaar geleden

Hier 30weken en 5kg extra tot nu toe. Mijn idee erachter is vooral; Ik eet en drink gezond, (Tuurlijk ook eens kinderchocolade avonden of n fritje he) Maar niet voor 2 zoals ze zeggen. 200cal ong extra per dag is nodig, dat is 1 boterham of tussendoortje ofzo extra. Moest ik heel ongezond eten en drinken en bijkomen zou ik er mee inzitten want dan is "onnodig" hetgene er nu bij komt weet ik dat erbij hoort... Maar het verschilt zo hard van persoon tot persoon. Het belangrijkste in het moederschap is (wat al start bik de zwangerschap); stop met vergelijken! Doe waar jij je goed bij voelt!

2 jaar geleden

Hier 1kg aangekomen in het eerste trimester. 4,5kg in het tweede trimester. En nu nog in het derde trimester (vandaag 35 weken) en ben dit trimester al 8kg aangenomen. Starte rond 74kg en zit nu rond de 88kg 馃槵. Nog een paar weekjes te gaan en de toename blijft hard gaan.

2 jaar geleden

Ben nu 36 weken en tot nu toe 8 kilo aangekomen.

2 jaar geleden

+26 weken en ik schommel tussen 0 en 1kg bij :)

2 jaar geleden

Ik was in totaal zo'n 13 kg aangekomen van 69 naar 82 kg (goeie eter hier馃槉) waarvan de helft na de bevalling er al af was. Nu een jaar later weer bijna op oude gewicht zonder te di毛ten oid. Ik vind het prima zo 馃槉

2 jaar geleden

Ondertussen al ruim 5m geleden bevallen. Eerst kwam ik 2kg aan, daarna viel ik 3kg af en daarna kwam ik weer 23kg aan.馃槵 Ik zit net sinds een week weer op mijn gewicht van voor de bevalling, 62kg.

2 jaar geleden

Hier bijna 35+3 en tot over 4 weken 19kg al bij.. maar bij mijn vorige zwangerschappen ook telkens boven de 20 kg bij gekomen. Ik moet wel zeggen ik eet waar ik zin in heb. En nu hou ik vocht op ook dus tzal wel weer wa kg's bij zijn. Zit daar ni mee in, ik weet dat ik ze zo ie zo kwijt speel erna.