105 Reacties
4 jaar geleden
Ik hen nu 1 zoontje van bijna 5 maanden. Riep altijd dat ik er 3 wil, maar eigenlijk zoveel als m'n lijf aan kan en we goed kunnen onderhouden. En nu ik dus mamma ben voel ik dat nog sterker. Man staat hier hetzelfde in. Hij is onlangs begonnen met crypto naast z'n baan, en ik maak dan de grap dat als we we miljardair van worden, ik een heel elftal wil. Daar kan hij gelukkig ook om lachen.
4 jaar geleden
Ik wil er twee. Ik vind zwanger zijn en bevallen behoorlijk heftig en het eerste jaar ook. 1 kindje voelt incompleet. Maar twee is voor mij de Max.
4 jaar geleden
2. Ik riep altijd 4 nadat mijn zoon net geboren was en ik op een roze wolk zat. Maar na 16 maanden denk ik dat 2 kinderen beter past bij me.
4 jaar geleden
Ik wilde er altijd 3 of 4. Mn vriend 2 kinderen. Dus hier zijn we nog niet helemaal overuit😂
4 jaar geleden
Een groot gezin (+4-5) lijkt ons allebei leuk. Ik kom zelf uit een groot gezin, mijn man is enig kind.
Maar de eerste moet nog geboren worden😅 ik houd er rekening mee dat er een kans bestaat dat ik me na 1 of 2 al compleet voel dus ik zie wel hoe het loopt. En ik besef me dat het niet vanzelfsprekend is en het moet medisch gezien natuurlijk ook kunnen.
4 jaar geleden
Al mijn hele leven lang gezegd dat ik later graag 4 kinderen zou willen. Momenteel zwanger van de 4e! Wat een wonder dat dat zo mag zijn❤. Hierna ga ik mij ook laten steriliseren, want in alles voelt het goed zo..
4 jaar geleden
Ik ben nu zwanger van de eerste. Ik droomde altijd van drie maar ergens denk ik nu: het bij één houden is ook wel makkelijk 🙈
Mijn vriend wil er (max) twee.
4 jaar geleden
2. We twijfelden over 1 of 2. Maar gaan toch voor een 2e. Meer willen we beide écht niet. We houden van rust, tijd voor onszelf, als dat al mogelijk is met 2 kinderen.. en financieel wil ik ook geen 3 of 4 kinderen. Ik wil ze alles kunnen bieden en ik weet dat alles steeds duurder wordt. Ik wil ze niet aan hun lot overlaten als ze ouder zijn, dus wil echt voor ze sparen. En ik kan voor 4 kinderen niet veel sparen.
4 jaar geleden
Al mijn hele leven lang gezegd dat ik later graag 4 kinderen zou willen. Mo ...
Hier precies hetzelfde! Alleen laat ik me niet steriliseren.
4 jaar geleden
Ik ben zwanger van onze eerste. Ik zou wel 3 kinderen willen, maar mijn vriend wil er 2. We gaan het zien haha, misschien vind ik het na 2 kinderen ook wel goed.
4 jaar geleden
Op dit moment heb ik aleen een kindje in mijn buikje 😍 ik zou er in de toekomst graag nog 1 krijgen mocht dat gegunt zijn, mijn vriend vind het aleen met 1tje alwel genoeg 😝