1047 Reacties

4 jaar geleden

€2800 ongeveer voor 36u.

4 jaar geleden

4400 voor 36 uur. Per 4 weken. Per maand zou dit dus ongeveer 4750 zijn.

4 jaar geleden

4400 voor 36 uur. Per 4 weken. Per maand zou dit dus ongeveer 4750 zijn.
Wow, verdien je €4400 netto? Of bedoel je bruto? Mag ik vragen wat je functie is?😯

4 jaar geleden

Ongeveer €2500 voor 24 uur.

4 jaar geleden

Reactie op Avocadoo

Wow, verdien je €4400 netto? Of bedoel je bruto? Mag ik vragen wat je funct ...
Nee netto! Ik heb een management functie binnen een grote corporate. Stuur 2 afdelingen met in totaal 40 mensen aan.

4 jaar geleden

3200 netto voor 40 uur werken (waarvan 4 uur extra vakantiedagen opbouw is). Dus 36-uurcontract.

4 jaar geleden

Voltijds leerkracht in het middelbaar, heb zo’n €1850 netto ongeveer. Ben wel nog maar mijn eerste jaar aan het werk in het onderwijs, dus dit is zonder anciënniteit. En mijn partner verdient de ene maand zo’n €3500, de andere €5000 netto per maand. Is heel wisselend bij hem.

4 jaar geleden

Nee netto! Ik heb een management functie binnen een grote corporate. Stuur ...
Wauw! Wat goed! Fijn hoor 🤩

4 jaar geleden

Schrik van de reacties🙈 Ik verdien 1400, 26u. Mager loontje vergeleken met jullie..

4 jaar geleden

Ik ben wel heel benieuwd naar de functies en het werk erbij!

4 jaar geleden

3000 obv 40 uur per maand

4 jaar geleden

Reactie op Dikkepeer

3000 obv 40 uur per maand
Logopedist

4 jaar geleden

Reactie op Nomie321

Schrik van de reacties🙈 Ik verdien 1400, 26u. Mager loontje vergeleken met ...
Het ligt er toch aan wat voor werk je doet/opleidingsniveau etc. Wat voor werk doe jij?

4 jaar geleden

1700 voor 24 uur per week.

4 jaar geleden

Ik werk 4 dagen als docente in het voortgezet onderwijs en verdien 2235 per maand.

4 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Ik ben wel heel benieuwd naar de functies en het werk erbij!
Ja goeie! Ik ook :)

4 jaar geleden

Reactie op Nomie321

Schrik van de reacties🙈 Ik verdien 1400, 26u. Mager loontje vergeleken met ...
Je werkt ook "maar" 26 uur, dat is natuurlijk een verschil met 36/40 uur per week!

4 jaar geleden

2400 netto 36u. Werk bij de Kinderbescherming.

4 jaar geleden

Puur loon, of ook met toeslagen erbij? Misschien ook handig of dit gezamenlijk is of alleenstaand te vermelden.

4 jaar geleden

Ik verdien €1700 voor 24 uur in het basisonderwijs als juf. Werk eigenlijk al een paar jaar deeltijd en vind het heerlijk, samen met het salaris van mijn partner hebben we het prima en nu ik zwanger ben hoeven we ook niet ineens een stap terug te doen in salaris want ik kan gewoon drie dagen blijven werken als ik ben bevallen 😊