73 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Mocht iemand een tip hebben om zwarte jaloezieën vlotjes af te stoffen dan ...
Ze worden er niet schoner van, maar door ze naar buiten ipv binnen te kantelen zie je het stof niet meer liggen 😁

2 jaar geleden

Reactie op Madre

Oke na alle positieve reacties over een draadloze steelstofzuiger ben ik de ...
Het is voor ons de beste aanschaf ooit! Sterke zuigkracht Eindelijk geen kattengrid meer door het hele huis. Je moet wel regelmatig het bakje legen en het filter uitkloppen buiten met grote stofwolken als gevolg. Maar dat vinden wij geen probleem. Wij hebben de AEG CX7-2-S360 - Animal Edition gekocht op bol.com afgelopen kerst voor 169 euro. Hij staat er nu voor 250 op. Let dus goed op de prijzen want sommige aanbieders vragen gewoon waar ze zin in hebben. https://www.bol.com/nl/p/aeg-cx7-2-s360-animal-edition-steelstofzuiger/9200000082406296?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

Heel leuk topic! Het eerste wat ik in de ochtend (om de dag) doe is een wasje draaien. Dan heb ik dat al uit de weg. Het ophangen/opvouwen doe ik vaak tijdens het middagdutje van mijn dochter. Wat bij mij echt het beste werkt is alles meteen opruimen/schoonmaken na gebruik. Bijvoorbeeld na het eten, was ik de vaat meteen af en maak ik de eetstoel en tafel/grond meteen schoon. Stofzuigen en alle meubels afnemen doe ik beneden elke dag, en laat mijn dochter daarbij helpen (vind ze geweldig!). Mijn dochter heeft een aparte speelgoedhoek in de open keuken, zodat niet al het speelgoed in het zitgedeelte van de woonkamer ligt. Ik ruim het altijd tijdens haar middagdutje en ‘s avonds als ze naar bed gaat op. Wc’s houd ik om de dag bij en de badkamer doe ik eens in de week grondig, maar omdat ik het tussendoor bijhoud door het elke dag even af te nemen (wanneer ik al in de badkamer of douche bezig ben) is dat echt zo gedaan. Grondige schoonmaak doe ik meestal wanneer mijn dochter haar middagdutje doet of wanneer mijn man thuis is. Boodschappen laat ik thuis bezorgen, de dag dat het bezorgd wordt gooi ik ook meteen eventuele over datum voedsel weg en neem ik de koelkast binnen af, zodat de nieuwe boodschappen gelijk in de schone koelkast kunnen. Het enige waar ik nog ff aan moet werken is een goed dweilsysteem haha, want nu dweil ik echt maar eens per 2 weken.

2 jaar geleden

Ben ik de enige die zich na het lezen van deze comments een grote faal voelt 😂 ik kom 1 a 2 x per week aan de wc toe, badkamer met geluk 1 keer per week (maken wel alles goed droog na gebruik). Stofzuig wel elke dag dankzij mijn grote liefde genaamd Dyson. En ik heb ook van die leuke, zwarte jaloezieën 🥲 Wel leuk om te lezen hoe anderen het doen overigens!

2 jaar geleden

Reactie op CADGM

Ben ik de enige die zich na het lezen van deze comments een grote faal voel ...
Nee hoor! Hier kom ik al niet aan toe zonder kind laat staan als die kleine er straks is 🤣.

2 jaar geleden

Reactie op CADGM

Ben ik de enige die zich na het lezen van deze comments een grote faal voel ...
Nee hoor! Ik weet ook niet waar ik de tijd vandaan moet halen om dit elke dag te doen 😂

2 jaar geleden

Reactie op CADGM

Ben ik de enige die zich na het lezen van deze comments een grote faal voel ...
O nee ik voel me dan ook heel erg falen hoor. De oudste van mij is een zorgintensief kind helaas en dan heb ik er nog 1 van bijna 1 jaar. Ik doe mijn uiterste best maar 3x per dag met de stofzuiger dat red ik echt niet.😥

2 jaar geleden

Dyson is hier inderdaad ook een goede aankoop! Ik ben (nog) geen moeder, maar ik vind de optie om de wasmachine met een timer aan te zetten ook ideaal. Ik doe dit weleens voordat ik naar werk vertrek en dan is de was dus klaar wanneer ik thuis kom. Ook weleens voor het slapen, dan de volgende ochtend direct ophangen. De keuken meteen goed afnemen en schoonmaken na het koken en eten is ook een tip. Dan is het maar gedaan. Ook vouw ik de was voor de tv. Lekker op de grond met de tv aan. Ik heb echt een strikt schema voor alle schoonmaakklusjes. Maar bijhouden is echt key! Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn met een kleine straks😅

2 jaar geleden

De beste huishoud tip die ik heb voor mama's: Papa aan het werk zetten 😅 Verder probeer ik het huis 's avonds netjes "achter te laten" als we naar bed gaan en probeer ik e.e.a. te doen voordat de dag begint (wasje draaien, vaatwasser uitruimen). Qua poetsen doet onze robotstofzuiger een boel. Mijn man dweilt en doet de badkamer. Ik stof af en toe. De glazenwasser doet de ramen. Soms is het schoon, soms niet. En soms is het opgeruimd, soms niet. Ik vind het niet zo belangrijk geloof ik 😄

2 jaar geleden

Het is voor ons de beste aanschaf ooit! Sterke zuigkracht Eindelijk geen ka ...
Hoelang gaat de batterij mee als ik vragen mag? Ben ook opzoek naar een draadloze en vind de dyson iets te duur

2 jaar geleden

Reactie op Loeloetje

O nee ik voel me dan ook heel erg falen hoor. De oudste van mij is een zorg ...
Respect voor jou! 💕

2 jaar geleden

Reactie op MuppetNoor

Nee hoor! Hier kom ik al niet aan toe zonder kind laat staan als die kleine ...
😂

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op CADGM

Ben ik de enige die zich na het lezen van deze comments een grote faal voel ...
Mijn ritme ligt lager dan dat van jou hoor 😉 ik probeer te focussen op de vooruitgang binnen ons eigen huis. Sommige mensen zitten op een onhaalbaar hoog niveau voor mij, die zijn in mijn ogen Olympisch kampioen schoonmaken. Ik ben tevreden als het speelgoed is opgeruimd, en de vloer ongeveer schoon is, de vaatwasser aan staat en de keuken is opgeruimd. Bedden, badkamer, 1x per 2 weken ofzo ? 🤷‍♀️ ramen... als het ons opvalt dat het wel echt vies is... idem met dweilen en afstoffen...

2 jaar geleden

Reactie op Boubou

Mijn ritme ligt lager dan dat van jou hoor 😉 ik probeer te focussen op de ...
Ah! Toch 'fijn' om te horen dat ik niet alleen ben 😂🙃

2 jaar geleden

Mijn kleine is nu 6 weken en ik kan pas dingen in huis doen als vader haar even vasthoudt. In haar bedje leggen gaat voor max 15 min goed. Sinds vandaag hebben we een wipstoeltje aangeschaft. Even kijken hoe dat gaat..

2 jaar geleden

Reactie op Ladyx30

Hoelang gaat de batterij mee als ik vragen mag? Ben ook opzoek naar een dra ...
Dat weet ik niet, ik stofzuig nu zo vaak dat ik nooit langer dan een kwartier bezig ben. De zuigkracht neemt in die tijd in ieder geval niet af

2 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Och ja dat zou handig zijn 😄

2 jaar geleden

Ohhh leuk! - Je kan met de swiffer ook de muren in de badkamer doen. Insp ...
Wat een goeie, die tip met de swiffer!! En dan de power jet van swiffer?

2 jaar geleden

Reactie op Sindy2906

Wat een goeie, die tip met de swiffer!! En dan de power jet van swiffer?
Wet jet bedoel ik!

2 jaar geleden

Dat weet ik niet, ik stofzuig nu zo vaak dat ik nooit langer dan een kwarti ...
Oh dat red ik ook wel! Las namelijk dat sommige al met 9 minuten de zuigkracht verliezen.