24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Forum Mama / jij

Hypertensie/hoge bloeddruk 40 weken

Mommytobe1102

vorig jaar

Vandaag precies 40 weken zwanger en controle gehad bij de verloskundige. Daar bleek de hartslag van de baby toch steeds wat aan de hoge kant te blijven dus voor de zekerheid naar het ziekenhuis voor een CTG. In het ziekenhuis zakte de hartslag van de baby al snel weer naar normaal, maar bleek dat mijn bloeddruk aan de hoog was. Deze is in een paar uur tijd 6x gemeten en bleef hoog (tussen 136/97 en 158/104). Uiteindelijk urine gecontroleerd en bloedonderzoek maar hieruit bleek (gelukkig) dat de waardes allemaal nog normaal waren. Ik heb nu medicatie gekregen 3x per dag. Verder willen ze geen risico’s nemen, en gezien ik over de 40 weken ben willen ze vrijdag gaan inleiden. Totaal ongecompliceerde zwangerschap gehad, dus dit komt ergens wel onverwacht. Zijn er nog mensen die op het einde van hun zwangerschap ineens een hoge bloeddruk hadden? Hoe is dit bij jullie verder gegaan? Nog klachten na de bevalling? En hoe hebben jullie de inleiding ervaren?

Mama / jij

gezondheid
0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.