6 Reacties

5 jaar geleden

Hoi. Ik heb veel contact met onze aannemers op mn werk. En ik heb het gewoon in een telefoongesprek gezegd als ze bijv. Een afspraak wilde maken voor over een paar weken. "Wat jij nog niet weet is dat ik over een paar weken een tijdje afwezig ben ivm zwangerschapsverlof". Je krijgt dan alleen maar leuke felicitaties terug;) Verder zet ik het straks in mn afwezigheidsassistent in Outlook.

5 jaar geleden

Je kunt het best benoemen in de handtekening en afwezigheidsmelding. Als je er 4 maanden niet bent weet iedereen toch wel dat het zwangerschapsverlof is. Een enkeling denkt misschien nog aan een lange reis, maar in deze tijd... Dan kun je het net zo goed benoemen

5 jaar geleden

Ik werk altijd met een out of office melding, waarbij ook staat wie ze in plaats van jou kunnen contacten als je afwezig bent en wanneer je weer verwacht terug te zijn.

5 jaar geleden

Ik heb de klanten waar ik veel en goed contact mee heb een email gestuurd met daarin vermeld dat ik zwangerschapsverlof heb van die tot die datum. De rest zien het wel in mijn out of office en heb vermeld wie ze kunnen contacten.

5 jaar geleden

Ik doe het een paar weken vooraf ... en eenmaal met verlof een out of office

5 jaar geleden

Ik heb een professionele mail opgesteld met de aankondiging van mijn verlof. Maar ook de informatie bij wie ze terrecht kunnen tijdens mijn afwezigheid.