11 Reacties

4 jaar geleden

Oh ja verschrikkelijk he! Ik heb pas gemerkt wat de pil met mijn libido deed vanaf dat ik er mee stopte.... Dus na de tweede baby sterilisatie en geen rommel meer in mijn lijf 😅

4 jaar geleden

Sinds ik gestopt ben met de pil inderdaad een veel hoger libido. Mijn man werd er juist gek van... oeps... nu ik na mijn zwangerschap weer terug ben aan de pil is dit zeker weer afgenomen.... eigenlijk is het maar rotzooi al die hormonen in een pilletje.. maar ja andere anticonceptie zie ik ook niet zitten.

4 jaar geleden

Geen tips voor anticonceptie na zwangerschap maar na het stoppen met de prikpil hier hetzelfde! Ondanks we proberen om een kindje te krijgen, hier ook de hele dsg ‘zin’ dat mijn vriend soms zegt dat hij geen zin heeft terwijl het tijdens de prikpil andersom was 😀 Blij te horen dat ik niet de enige ben!

4 jaar geleden

Hier ook maar dan met de normale pil. Ook qua invloed op mn humeur. Ik ga nooit meer aan de pil! Condooms en daarna sterilisatie.

4 jaar geleden

Reactie op brennemieke

Geen tips voor anticonceptie na zwangerschap maar na het stoppen met de pri ...
Oh wat super herkenbaar dit! 😅 Het verschil heeft mij destijds echt verrast moet ik zeggen. En inderdaad, hier ook een verbaasde partner die het amper bij kon benen. 😜

4 jaar geleden

Ik had het ook erg en kwam dus erachter toen ik stopte met de anticonceptie. Ik heb de pil gehad maar kreeg ik ook nog puisten door en laag libido De laatste 10 jaar heb ik op de Mirena spiraal gestaan reageerde ik blijkbaar ook op Over 3 weken ga ik voor een koperspiraal en dat schijnt dus zonder hormonen te zijn dus dat moet geen invloed hebben

4 jaar geleden

Ik had het ook erg en kwam dus erachter toen ik stopte met de anticonceptie ...
Welke had meer nadelige invloed voor je gevoel, de pil of Mirena spiraal? Hopelijk is zo'n koperspiraal voor jou dan de geschiktste oplossing. Zelf ben ik daar minder in geïnteresseerd, maar gelukkig genoeg andere opties.

4 jaar geleden

Reactie op Lianne_94

Welke had meer nadelige invloed voor je gevoel, de pil of Mirena spiraal? H ...
De Mirena vond ik het ergste ondanks dat het hormoon spiraal het allerlaagste is kwa hormonen wat je kan krijgen. Dus ik reageer eigenlijk op alles waar hormonen in zitten. En spiraal is zo weer verwijderd als ik voor nog een kindje wil gaan